June 13, 2001
notera det jag skrev först.. "skit samma" vilket antydde på att jag skulle ta en snabb avstickare från tråden för att ge den vitala information som jag trodde skulle skapa en stunds nöje till läsarna av mitt inlägg och där med kanske bara flyta förbi som ännu ett sprucket inlägg som inte kan undvikas i någon tråd.. skriver någom en tråd om t.ex Grottbjörnar så kommer det alltid in något annat i tråden ..som t.ex BMW's nya sätesvärmare med neonlysefunktioner eller nåt...
September 11, 2002
Appropå Cola och sånt. Vet inte riktigt varför jag kom att tänka på det men.. hur som helst:
Köpte en SonyTV på Thorn för ett par år sen (utförsäljning av uthyrda TV-apparater) och på vägen hem släppte en kallödning så att jag hela tiden hade en högfrekvent pipande ton ur högtalarna. När jag så lämnade in TVn för garantireparation tog det hela två månader innan det var fixat.
Men butikspersonalens kompensationserbjudande slår ALLT jag någonsin blivit erbjuden tidigare - tre backar Coca-Cola! Fråga mig inte varför de hade ett lager med Coca-Cola.. men jag vart skitglad!
Undrar hur han tänkte när han stod där med mig som missnöjd kund och funderade på hur han kan kompensera mitt lidande.
"TV. Trasig. Missnöjd kund. Ersättning. Hmm... Jag törstig. Cola. Cola!"
...eller?!
Hur sjutton kunde han få en sån snilleblixt 🙂
January 28, 2003
Hauk wrote: Öwall just därför jag undrade..
Har LAN på g, fixat grossist pris på cola mm, polaren har minikyl som klarar 1,5 , vi skulle beställa grejjerna senast imorse.. Det blev 20st 1,5 L, massa chips, godis mm 😛 kostade 1200:- totalt 😛 (räcker några lan 😉 )
NÅGRA lan?? 😀
November 26, 2002
Super-Svensson wrote: [quote=Öwall]EN 2LITERS COLA ÄR EN CENTIMETER FÖR HÖG FÖR ATT KUNNA STÅ UPP I MIN KYL!!!1.
irriterande..
en 1,5liters passar däremot...
Varför ska du ställa dom upp?
Jag trodde flaskhållare (Va fan heter det? :P) va standard i alla kylar
[Image Can Not Be Found]
2 Guest(s)