October 6, 2003
Tindy wrote: Tack för ert stöd allihopa.
Jag har pratat med en kompis morsa som är doktor, och hon säger att det är antingen en större spricka eller så har jag slitit av ett ledband. Den är antagligen inte bruten, men hon kunde inte utesluta nåt. Jag ska åka till sjukan imorrn och få foten rönkad iallafall, så vi får hoppas på att den inte är bruten.
Ajaj. Jag bör ta det lite lugnt fram tills jag ska till Åre nu i Januari. Jag vill inte hamna upp i din situation 🙁
Hoppas verkligen inte att den är bruten och att du hinner åka lite i år i allafall. Det finns inget roligare än att åka utför och ska man ligga inne på tvång så kan man inte vara särskilt glad.
Krya på dig!
October 25, 2003
BearznaiL wrote: [quote=Tindy]Tack för ert stöd allihopa.
Jag har pratat med en kompis morsa som är doktor, och hon säger att det är antingen en större spricka eller så har jag slitit av ett ledband. Den är antagligen inte bruten, men hon kunde inte utesluta nåt. Jag ska åka till sjukan imorrn och få foten rönkad iallafall, så vi får hoppas på att den inte är bruten.
Ajaj. Jag bör ta det lite lugnt fram tills jag ska till Åre nu i Januari. Jag vill inte hamna upp i din situation 🙁
Hoppas verkligen inte att den är bruten och att du hinner åka lite i år i allafall. Det finns inget roligare än att åka utför och ska man ligga inne på tvång så kan man inte vara särskilt glad.
Krya på dig!
Ska du också till Åre i Januari?
Det är planerat och betalt för min del, så är foten bruten så blir det inte kul.
Men vilken vecka ska du åka?
October 6, 2003
Tindy wrote: [quote=BearznaiL][quote=Tindy]Tack för ert stöd allihopa.
Krya på dig!
Det är planerat och betalt för min del, så är foten bruten så blir det inte kul.
Det får jag ta och kolla upp. Jag återkommer 🙂
October 22, 2002
BearznaiL wrote: [quote=fisken][quote=BearznaiL]När man läser sånt här så känner man sig glad att man fortfarande inte har råkat ut för någonting allvarligt.
Jag har åkt alpint sedan jag var ~5 år. (Ca 12 år) alltså. Och jag har ALDRIG gjort mig illa ordentligt, förutom en ggn då jag ramlade i liften och stukade handleden.
Jag befarar att någon högre makt planerar ett grymt öde, eftersom jag klarat mig lindrigt undan hittils 😉
Hoppas foten blir bättre Tindy 🙁
Alternativet är ju att du tar det lugnare i backen och använder huvduet kanske?!?
Själv har jag åkt i 15 år och de värsta jag har gjort är att kört över några ungar och att skidan har utlöst i luften när jag lekte lite, landade på en skida och en pjäxa som tog ganska bra stopp. Rullade runt som ne snöboll bra långt, sen var det bara att knata upp och hämta den tappade skidan i backen.
EDIT: Åker både skida och bräda fast mest skidor dom senaste 2 åren eftersom mitt knä inte är som det ska.
Um.. Vet inte om jag ska ta illa upp eller ta det som en tillrättavisning. När du susar ner för backen i 50 knyck och olyckan är framme så spelar det ingen roll hur mycket "huvud" du har.
Och man måste leva lite på styva linan för att ha roligt. But hey, tack för tipset!
Tycker att man ska tänka ungefär lika i en backe som man gör när man kör bil, om det är mycket trafik så tar man de lugnare och inte blåser på i 200 knyck. Det var de jag menade. Sen så kan man ju passa på och leka när det är mindra folk i närheten som kan råka illa ut.
October 6, 2003
Tindy wrote: [quote=BearznaiL][quote=Tindy]Tack för ert stöd allihopa.
Krya på dig!
Det är vecka 5 jag ska dit.
March 14, 2004
gyZZ wrote: Snacka om otur, jag har åkt skidor hela livet, typ sen jag var 3 dvs 14 år och det värsta jag råkat ut för är massor av stukningar men inget brutet och inga sprickor, vad jag vet om 😛
Åkt skidor sedan jag var tre också, inte skadat mig alls.
Hoppar ganska mkt med Snowboard och skidor... Typ ramlat 150ggr men har fan inte skadat mig ett skit 😀 (Jag är riktigt galen..)
Tänk vad mycket man har hunnit med under sitt liv... 🙄
1 Guest(s)