July 3, 2003
Glömt bort vad hans namn är men han är ju absolut min favorit! Vet ej varför men jag tänkte på Jan-Banan första gången jag såg honom! Bara jag som tycker att håret inte passar? :hehe:
Vad tror ni om årets BB? Verkar personerna roliga? Själv tycker jag det sak bli roligt att se alla de ställningar Carro kommer däcka i
October 27, 2001
Twinsen wrote: Jag tror jag hatar allt som går på tv, inklusive BB.
Intressebubben antecknar.
Jag är dock även en sån som inte ser på Bigbrother. F***n, nu blev jag tvungen att göra samma sak som den kluvna personen ovan, för att hålla mig till topic. Jaja, man kan inte alltid få det som man vill.
November 26, 2002
PaiN wrote: [quote=Twinsen]Jag tror jag hatar allt som går på tv, inklusive BB.
Intressebubben antecknar.
Jag är dock även en sån som inte ser på Bigbrother. F***n, nu blev jag tvungen att göra samma sak som den kluvna personen ovan, för att hålla mig till topic. Jaja, man kan inte alltid få det som man vill.
Intresseklubben spelar in på nagelbanden.
Jag undviker big brother så gott jag kan.
(infinite loooooooooop)
May 19, 2003
Om man inte har tittat på TV på flera år, har man inte tittat på Discovery Channel. Har man tråkigt så brukar det vara något roligt/intressant.
Till topic, kollade 5minuter på BB presentationen av deltagarna, så jag vet inte så mycket. Får se om jag orkar hänga med. Tittar inte på dokusåpor =).
January 23, 2002
Hatar BB.
Finns bara en dokusåpa som är någorlunda värd å se enligt mig och det är Robinson.
Nu ska väl TV3 ta över den nästa år så då blir det väl skit av den med. 🙄
Edit: Temptation Island från godtyckligt land kan ju vara trevligt att se på också om det är så att säga tjejer med öppet sinne med [Image Can Not Be Found]
1 Guest(s)