January 17, 2002
HELIX wrote: [quote=CoLiC][quote=DiDi][quote=Twinsen]DiDi: Din gamla avatar var finare.
Är ju inte jul längre...
Hans förra avatar drog bort 18 år från hans ålder
Neeeeeeeeej, den var ju råskön 😀
Vad jag försöker säga är att du automatiskt drar av ca 90% av din ålder då du börjar kolla på anime
January 4, 2001
Killen som hade blont långt hår verkar ju hur skön som helst... ska fan följa BB bara för att han är med... 😀
Sen verkade de flesta rätt borta i skallen...
Undrar hur många Carro var tvungen att ligga med för att få sitt mensa medlemskap... enda sättet jag kan tänka mig att hon kom med på iaf...
August 20, 2001
CoLiC wrote: [quote=HELIX][quote=CoLiC][quote=DiDi][quote=Twinsen]DiDi: Din gamla avatar var finare.
Är ju inte jul längre...
Vad jag försöker säga är att du automatiskt drar av ca 90% av din ålder då du börjar kolla på anime
Vet inte vad du syftar på, men jag hade inte en anime avatar innan 😉
July 8, 2003
fragone wrote: [quote=caged]
Har inte tittat på tv på flera år...
😮 [-X
Vadå? Det är ju tråkigt. Massa reklam och sånt. Vill jag se en film så ska jag inte ha reklamavbrott var tjugonde minut... Dessutom kan man inte bestämma vad man ska se på TV. DVD är bättre.
Varje gång det är någon på TV som jag vill se så missar jag det alltid...
October 26, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=Coore]Undrar hur många Carro var tvungen att ligga med för att få sitt mensa medlemskap... enda sättet jag kan tänka mig att hon kom med på iaf...
Wörd! :bgrin:
Det är såna där människor man älskar att ta ner på jorden. 😀
exakt.. =) Mensa Carro vill bara bli en b-kändis så hon kan komma in på lite andra fester..
March 10, 2002
BubbleAng3L wrote: [quote=Ogrebeast][quote=Coore]Undrar hur många Carro var tvungen att ligga med för att få sitt mensa medlemskap... enda sättet jag kan tänka mig att hon kom med på iaf...
exakt.. =) Mensa Carro vill bara bli en b-kändis så hon kan komma in på lite andra fester..
Men sluta säg "Mensa Carro". =// Hon kan ju omöjligt vara med i mensa.
Hon kommer bli den nya Linda Rosing.
October 26, 2003
Dehman wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=Ogrebeast][quote=Coore]Undrar hur många Carro var tvungen att ligga med för att få sitt mensa medlemskap... enda sättet jag kan tänka mig att hon kom med på iaf...
nej nej.. de är skåningen som kommer bli den nya Linda...
February 1, 2002
BubbleAng3L wrote: [quote=Dehman][quote=BubbleAng3L][quote=Ogrebeast][quote=Coore]Undrar hur många Carro var tvungen att ligga med för att få sitt mensa medlemskap... enda sättet jag kan tänka mig att hon kom med på iaf...
nej nej.. de är skåningen som kommer bli den nya Linda...
Precis, carro är ju den där skumma brunetten 🙂 .. karolina(?) hette blondinen på andra sidan tror jag..
March 10, 2002
Aha, jag har trott att hon blonde har varit Carro hela tiden. 😀
Därför tyckte jag att det verkade ganska osanolikt.
Ni pratar om denna kvinna:
http://www.bigbrother.se/inc/f.....1074596955
eller?
Jag todde ni menade:
http://www.bigbrother.se/inc/f.....1074596329
😀
January 6, 2003
CoLiC wrote: [quote=HELIX][quote=CoLiC][quote=DiDi][quote=Twinsen]DiDi: Din gamla avatar var finare.
Är ju inte jul längre...
Nu snakar vi inte skit om anime och manga. Det regerar. Så j*vla bra.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
March 10, 2002
The Dragon wrote: [quote=CoLiC][quote=HELIX][quote=CoLiC][quote=DiDi][quote=Twinsen]DiDi: Din gamla avatar var finare.
Är ju inte jul längre...
Nu snakar vi inte skit om anime och manga. Det regerar. Så j*vla bra.
Nu missbrukar vi inte det svenska språket...
3 Guest(s)