June 3, 2001
"Råkade" ta bort ALLA spelen...
Skulle ta bort EN mapp i spelkatalogen och va händer... på nått vis så markeras alla mappar.. jag märker inget utan håller fortfarande ner shift + delete..
Det kommer upp nåra frågor.. jaja.. enter, enter.. va nudå..?? allt borta..?? FAAAAAAAAANNN!!!!!!!!
:gråt: :gråt: :gråt: :gråt: :gråt: :gråt: :gråt: :gråt: :gråt: :gråt: :gråt: :gråt:
June 3, 2001
On 2001-10-18 21:56, KImma wrote:
hihi, vilken osis.
Men eftersom du har alla orginal skivor kvar du självklart köppt i en affär så är det väll bara lägga in dem ?
Det är inte det som är grejen.. grejen e ju att jag måste lägga in och patcha om alla spel igen + att jag måste börja om från början igen... :gråt:
[ Detta Inlägg ändrades av: Gueno den 2001-10-18 22:04 ]
March 22, 2001
:hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe:
October 10, 2001
Man ska visst använda shift+delete!
Papperskorgen är ett gissel, jag avskyr den!
Och jag tycker också att det verkar underligt att ta med spelen i ghosten, spel tar man ju bort och lägger till hela tiden, man spelar ju inte samma sä där väldigt länge (med undantag för Heroes of Might and Magic 2 och Age of Wonders förstås, de förtjänar en evig plats på var dataanvändares hårddisk).
[ Detta Inlägg ändrades av: Quaero den 2001-10-19 14:11 ]
1 Guest(s)