September 13, 2001
Öwall wrote: Jag har kommit på en sak.. Jag borde starta en fanclub, för alla tycker om mig.
Skicka ett PM om ni vill vara med. När jag har fem medlemmar kommer ni få vara med i min signatur.
Det är väl lika bra att skriva upp Henke på en gång då.
Själv funderar jag på att starta en anti-Öwall klubb för alla som tycker att du spammar för mycket 😛
edit: VA!!! Du är nere på <10 inlägg per dag.
Har du varit sjuk ett tag eller ?
November 26, 2002
Chewie wrote: [quote=Öwall]Jag har kommit på en sak.. Jag borde starta en fanclub, för alla tycker om mig.
Skicka ett PM om ni vill vara med. När jag har fem medlemmar kommer ni få vara med i min signatur.
Själv funderar jag på att starta en anti-Öwall klubb för alla som tycker att du spammar för mycket 😛
Ja, gör det. så kan vi kriga mot varandra.
Fast min fanclub går lite dåligt, jag har faktiskt inga medlemmar än... Folk vet nog inte om att den finns...
Eller så får jag locka med specialerbjudanden.
ahem..
Den som först går med i min fanclub får bli ordförande.
Visst blir ni glada nu och så??
Coore> Jag tycker att chewies är bättre. (Jag tänker inte säga något om min egen, självbeundran är ju ganska fånigt... 🙂 )
June 28, 2001
Chewie wrote: [quote=Öwall]Jag har kommit på en sak.. Jag borde starta en fanclub, för alla tycker om mig.
din fiende är min fiende.
har en liten fanclub här https://www.nordichardware.se/forum/viewtopic.php?t=46024&highlight=mind
så mitt råd är, cant beat em join them.
dvs gå med i min fanclub :wide:
September 13, 2002
Öwall wrote: [quote=heimdal]ÖWALL.. jag kan vara ordförande i din fanclub, för mitt hår har nästan samma färg som din mössa
Jag är ledsen, men den posten är redan tagen. Men du är hemskt välkommen att bli medlem iallafall.
då ska ja fantamej inte ha ngn plats i din fanclub...
November 26, 2002
heimdal wrote: [quote=Öwall][quote=heimdal]ÖWALL.. jag kan vara ordförande i din fanclub, för mitt hår har nästan samma färg som din mössa
Jag är ledsen, men den posten är redan tagen. Men du är hemskt välkommen att bli medlem iallafall.
då ska ja fantamej inte ha ngn plats i din fanclub...
Du kan få bli hedersmedlem 🙂
2 Guest(s)