July 27, 2002
Satan i gatan. Förra sommaren hade jag gått ner 45 kg men jag har legat på latsidan senaste året/halvåret med nyttigheten så jag har gått upp 10 kg av dessa, igen! Så nu är jag igång igen sedan två veckor och målet är att gå ner dessa 10 kg som jag har gått upp, så fort som möjligt.
Har bestämt att under denna tid ska förtäring av alkohol och godis vara strikt förbjudet.
Så apropå det, är ni överviktiga? Behöver ni hjälp så kan jag mer än de flesta dietister.
January 19, 2003
Har haft stor tur tidigare. Har kunnat stoppa i mig vad som helst och hur mycket som helst utan att vågen visade andra siffror. Men nu på äldre dagar =P så har man fått tänka sig för lite, men jag trivs rätt bra med mina 179/80. Men jag skall försöka ta upp lite skidåkning nu under kommande vinter så man får lite kondition också.
March 18, 2003
195 cm
82 kg
Har blivit livrädd för att gå upp i vikt igen efter att ha varit överviktig så jag tänker mycket på vad jag äter numera.
Ni som kan äta allt möjligt skräp utan att gå i vikt kommer inte må så bra när ni blir äldre, jag har två kompisar som är/varit så och den ena har ökat i vikt nu när han har blivit lite äldre men den andra är fortfarande smal, dock så är båda "trasiga" i magen och måste vara oerhört försiktiga med vad de äter för att inte bli dåliga 😕
July 27, 2002
Delph1 wrote: Nej jag är rätt ok 🙂
//Andreas
Du minns väl våra pratstunder på irc tidigare där jag gnällt om viktminskning och brb:at för promenader, snart är vi där igen.
roxerthedead wrote: Är bara 18, så än så länge har jag kunnat stoppa i mig det mesta utan att gå upp.. än så länge 😀
Satans pojkvasker, själv kan man inte äta godis utan att gå upp i vikt, rätt schysst att få en sådan förutsättning när hela släkten är smala som tusan. 😛
November 1, 2002
January 12, 2004
är för tillfället rätt så underlång :bgrin:
ska ner till 100, för det är trots allt lättare att gå ner i vikt än att bli längre...
Har för tillfället tagit en paus i nedgången för att vänja mig vid att hålla vikten...
Har gått ner 70-80 kg på 11 månader en gång, men det var svårt att hålla den vikten då jag gick ner för fort, samt att jag fick lite förslitningar på köpet.
4 Guest(s)