obelix wrote: är för tillfället rätt så underlång :bgrin:
Samma här..
Är cirka 2 dm för kort om man ser till BMI.
Skämt åsido, så skulle man nog inte må dåligt av att tappa en 10-15kg.. Fast det är inget jag går och funderar över dagligdags direkt.
Är 1,90 och väger ~115kg.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 3, 2003
Nah, tycker jag inte. Men liksom många andra här så "lider" jag av fenomenet att kunna äta väldigt mycket utan att det märks något. Något större delen av tjejkompisarna är väldigt avundsjuka på. 😛
Dock har det sina nackdelar, måste äta en del för att inte tappa vikt. Får man en förskylning eller dylikt och inte äter ordentligt på en vecka så kan det se ganska äkligt ut. Höga kindben + insjunkna kinder ser inte allt för skoj ut.
Sist flickvännen mätte mig var jag 187, men tror jag ligger runt 185 och väger i runda slängar 65Kg. Så jag antar att jag är för lång för min vikt 😛
June 17, 2005
är 180cm väger pendlande mellan 63-68kg. kan ata vad jag vill har fått komentarer som: du borde vara smällfet, skulle va kul o dig få allt fett på en gång som du ätit i helgen du skulle explodera mm.
EDIT: ni som kan äta hur mkt som hellst utan att gå upp, när ni ätit hyfsat med godis eller så blir ni rastlösa? det blir jag, jag börjar skaka på benen vill gå ut och cykla eller på något sätt bli av med överskotts energin godiset givit mig.
May 8, 2001
1.88 lång, 93 kilo nu på väg uppåt... Pendlar mellan ca 89 och 96 kg (sommar/vinter). Runt 90 är perfekt men det är inte så lätt att behålla muskler då tyvärr så jag anpassar mig efter årstiderna.
Desktop: Gigabyte GA-MA770-DS3 | AMD Phenom II 955 BE | 8GB PC6400 | Samsung 1TB + 500GB | Powercolor HD3870
3DMark 2006: 11932 3DMark Vantage: P5137
Laptop: Macbook Pro 2012 | 8GB | Samsung 830 128GB SSD
HTPC: Mac Mini | 3GB | 500GB
June 23, 2002
En aning ja, några kilon skulle behövas tränas bort. Vilket det kommer bli nu när man ska motionera och börja styrketräna igen efter ett långt uppbehåll. Nu är semestern slut!
Orättvist värre, brorsan kan stoppa i sig det mesta utan att gå upp i vikt och är riktigt smal och, ungefär samma sak med syrran. Världen är allt bra orättvis. 😉
Inget att gnälla över igentligen, är storväxt men har några kilon som igentligen inte borta vara där men de ska bort hade jag tänkt.
October 17, 2004
Blev lite förskräckt när jag upptäckte att jag vägde 102 kilo i sutet på maj (hade inte stått på en våg på månader).
Så jag tog och började träna, äta vettigare osv
har droppat 18 kilo sen dess, varav 4 de senaste 3 veckorna då jag köpt en cykel och studsat omkring med den i snitt 1½-2 timmar efter jobbet varje dag. tog som faen så nu e mina lår hårdare, min röv har blivit mindre(tagit nya hål i mina skärp 😀 ) och i princip nere på min "ideal" vikt. Nu kär jag dock på principen att mycket träning = mer godis. funkar bra hittils iaf 😛
190cm/84 kg
1 Guest(s)