November 5, 2002
Dinos wrote: Satan vad långa alla var här då!
Ska du säga. Själv ligger man i lä med att vara 173 cm högre upp i atmosfären än det jag står på.
Men mina 92kg så har jag fetma enligt BMI. Tror inte någon av de från NH som sett mig skulle kalla mig tjock. Skulle jag tappa 10kg fett skulle jag förmodligen se mager ut. Som ni vet väger ju muskler mer än fett 🙂
Ok jag kan erkänna att det finns lite bilring som kan tas bort och så (jobbar på det).
November 27, 2003
Relaxia wrote: [quote=Dinos]Satan vad långa alla var här då!
Ska du säga. Själv ligger man i lä med att vara 173 cm högre upp i atmosfären än det jag står på.
Men mina 92kg så har jag fetma enligt BMI. Tror inte någon av de från NH som sett mig skulle kalla mig tjock. Skulle jag tappa 10kg fett skulle jag förmodligen se mager ut. Som ni vet väger ju muskler mer än fett 🙂
Ok jag kan erkänna att det finns lite bilring som kan tas bort och så (jobbar på det).
Tyckte du var mysig mest och det vet jag fler som sagt 😉
//Andreas
August 20, 2001
Delph1 wrote: [quote=Relaxia][quote=Dinos]Satan vad långa alla var här då!
//Andreas
Jodå, fick dock inte skeda...
January 22, 2006
Json_81 wrote: [quote=Lehto]Ligger på 169cm och väger fjuttiga 45kg. Båda är lite. Men tycker min vikt är normal när man tänker på längden. Är 17 btw.
Jag kan iaf inte säga att jag är överviktig
Normalt? Du måste ju se ut som ett streck,
Hehe, nej då! Har faktiskt lite mage 🙂
March 10, 2003
178cm och ~64kg ... Genetiskt defekt gör att jag inte går upp i vikt.
Samma med alla på farsans sida av släkten.
Men som jag säger "Smal på utsidan, tjock på insidan"
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
August 7, 2001
Ctrl wrote: 178cm och ~64kg ... Genetiskt defekt gör att jag inte går upp i vikt.
Samma med alla på farsans sida av släkten.
Men som jag säger "Smal på utsidan, tjock på insidan"
Jag har något liknande.
Äter jag mycket skräpmat så tar min kropp inte upp ett skit utan bara rinner igenom. Nu när jag har börjat äta mycket nyttig mat så har jag ökat i vikt.
Äter t.ex. inte pomme längre.
2kg har jag ökat sen jag blev nyttig. 🙂
Visserligen tappade jag 10kg efter lumpen. 😛
December 5, 2002
Har gått ner nästan 7kg utan att egentligen göra ett skit mer än att träna och äta som vanligt.
Ligger på 81kg fördelat på 183cm nu.
Syns en hel del på armarna och ryggen men inte nåt på magen direkt.
Har nästan lite problem att hålla kvar vikten nu när jag går hemma utan fasta tider att äta på. Är inte så förtjust i att äta så det hänger väl lite på det med.
November 5, 2002
DiDi wrote: [quote=Delph1][quote=Relaxia][quote=Dinos]Satan vad långa alla var här då!
//Andreas
Jodå, fick dock inte skeda...
Hehe. Ni är så gulliga :heart:
3 Guest(s)