March 7, 2004
jag är nästan tvärtom mot överviktig. Är runt 186cm lång och vikten ligger just runt eller under 70kg och jag kan fan inte gå upp i vikt hur mycket skit jag än äter. Vägde 80kg för ett par år sedan, men efter lite sjukdom och så, så ligger det nu stadigt på 70.
Dock så blir de väl att träna lite så man får vikt i form av muskler 😛
January 12, 2004
blejf wrote: [quote=obelix][quote=blejf]Man ska va biffig och inte lätt och töntig.
:)R
En biff inger mer respekt.
fel, fel, fel...
Den mest respektingivande personen jag har träffat var en skinntorr liten gumma på 150 cm...
Men man kan däremot skrämmas lättare som stor.
April 10, 2001
172cm vägde 77kg sist jag vägde mig, Dock har senaste månadens hotell och restaurangmat med sena midagar och mycket tysk öl börjat skapa en så kallad " kula". Jag kan dock fortfarande se "Draggen" när jag pissar, vilket är en måttstock, men det kan ju bero på dess längd förståss. 🙂
September 12, 2001
Peter@20ghz wrote: 172cm vägde 77kg sist jag vägde mig, Dock har senaste månadens hotell och restaurangmat med sena midagar och mycket tysk öl börjat skapa en så kallad " kula". Jag kan dock fortfarande se "Draggen" när jag pissar, vilket är en måttstock, men det kan ju bero på dess längd förståss. 🙂
Attans tyskar. 😉
July 27, 2002
Idag har det gått tre veckor sedan dieten började. Har inte ätit något godis och har legat på 500-1500 kcal underskott varje dag. Igår satte godissuget in som en karusell så jag åt cirka 2200 kcal igår jämfört med tidigare dagar; 1500.
På lördag har jag iaf planerat att äta godis så jag kmr upp till +- 0 så jag varken går ner eller upp. Så nu gäller det bara att komma på vad jag vill äta. 🙂 250g godis kan jag äta har jag räknat ut; 1500 kcal.
2 Guest(s)