July 13, 2002
Blue_Moon_ wrote: JO dem kan väsa, vet att stora vattenskjöldpaddor gör det, av egen erfarenhet :>
Jag hade en landsköldpadda förut och samma sak där... just kept going and going and going 😀 Den traskade faktiskt av vardagsrummet ett par gånger.
Den västa dock ytterst lite, men tänkt dig en skräcködla (dinusarie) eller nått fast typ ytterst ytterst tyst, som om den bara andades hest. För övrigt gillade sköldig/ove (den hade två namn) att bli kittlad under hakan då jäste den ut huvuded och "blote:ade" sig 😉
December 4, 2002
DiDi wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Vampis]Säger bara en sak TMNT.. där har ni intelligenta paddor =)
Men de var ju muterade med tonåringar. 🙄
Edit: Var det före eller efter de hette TMHT?
Har för mig att de först hette TMHT och sedan ändrade det till TMNT...
I Sverige hette dem TMHT (Teenage Mutant Hero Turtles) och på engelska TMNT (Teenage Mutant Ninja Turtles)... Fråga mig inte varför..
Och dom var inte muterade tonåringar som nån skrev, 4 st vanliga sköldpaddor som fick Mutagen över sig. :bok:
February 12, 2002
Vampis wrote:
Och dom var inte muterade tonåringar som nån skrev, 4 st vanliga sköldpaddor som fick Mutagen över sig. :bok:
Om du siftar på vad jag skrev så menade jag att de var muterade MED tonåringar..
"Mutagen" som du kallar det ( vet inte om det hette så ) gjorde ju så att de blev muterade med det de rörde vid sist, nämligen tonåringar...
Lite men de var mina favoriter när jag var liten.
2 Guest(s)