June 28, 2001
Json_81 wrote: [quote=TERdON]Vad är det för jobb? Det är ju lite skillnad om det är jobb som "vaktis", brevbärare eller liknande, eller om det är ett jobb som överingenjör, VD, eller liknande. 🙂
Ja, det kanske jag skulle skrivit ut.
Jag har sökt jobb på komplett.se som datortekniker.
Så det är varken vaktis eller överingenjör 🙂
ah detdär som man skulle felsöka och hålla på ?
jag skulle söka till det men annonsen försvann innan jag han skriva nått, jag som har jäkla massa erfarenhet av det.
du kan ju alltid rekomendera mig 😉
November 22, 2001
Mind wrote: [quote=Json_81][quote=TERdON]Vad är det för jobb? Det är ju lite skillnad om det är jobb som "vaktis", brevbärare eller liknande, eller om det är ett jobb som överingenjör, VD, eller liknande. 🙂
Ja, det kanske jag skulle skrivit ut.
Jag har sökt jobb på komplett.se som datortekniker.
Så det är varken vaktis eller överingenjör 🙂
ah detdär som man skulle felsöka och hålla på ?
jag skulle söka till det men annonsen försvann innan jag han skriva nått, jag som har jäkla massa erfarenhet av det.
du kan ju alltid rekomendera mig 😉
Japp, precis det.
Annonsen låg ju kvar tills häromdan, fick du syn på den väldigt sent eller?
De har annonserat i metro oxå.
Rekommendera dig och skaffa mig ännu mer konkurrens? Njae 😉
Var det du som var arbetslös förresten? De söker ju säljare nu oxå, tror det var heltid. Detta är ju bara deltid.
November 22, 2001
Mind wrote: WHAT
den försvann ju för flera veckor sedan !!!!!
h*****e, ett jobb jag kan utantill och ingen chans får jag.väldigt arbetslös, jag kan inte sälja vatten i öknen.
Nä, de ringde i torsdags, o då var jag inne o kollade runt hemsidan, såg att det låg kvar.
Sök säljare/kundtjänst jobbet då?
November 22, 2001
Mind wrote: som skrivet, jag är nog bland den sämre typen av människa för att sälja saker.
(kan inte sälja vatten i öknen)Annonsen på AMS försvan för längesedan iaf.
Jaha, jag menade deras hemsida. Visste inte ens att den fanns på ams.
Jaså, det var så du menade. I min förvirring förstod jag inte det igår
Fast som jag förstod det var säljare i det här fallet att prata i telefon med kunder, komplett har ju ingen butik.
November 22, 2001
LorD_Kvadd wrote: Json_81 : Så blir det problem någon gång med komplett så kan man klaga på dig eller? 😛
Vi får väl se 🙂
Har iaf varit på intervjun nu. De sa att de skulle höra av sig inom en vecka.
Så nu ska man våndas i en vecka innan man vet 🙁
Blev lite förvånad över att de nästan inte frågade något om vad man kunde om datorer, bara en fråga i slutet om att man skulle placera sig själv på en skala mellan 1 och 10.
Resten var massa typiska intervjufrågor.
Json_81 wrote: Tack för alla tips jag fick.
Intervjun gick bra, jag fick senare komma och provjobba och är nu anställd som deltidsarbetande datortekniker/support på komplett.
Man får gratulera då...GRATTIS..
😀
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)