June 20, 2002
Adam wrote: [quote=hULt0][quote=yazaka]skit program, typ i samma klass som parlamentet. Tråkig humor.
Parlamentet är i sina bästa stunder fantastiskt. Det finns vissa som inte borde vara med, men det är riktigt bra underhållning!
Det enda som är bra i Hey Baberiba är kungafamiljen, annars gillar jag det inte (men har inte gett det nån chans heller).
För att glida över till parlamentet..
Dom har ju helt tappat debatt/politik delen... Dom drar ju mest ordvitsar som är under bältet... Vissa skämt kan va bra, men programmet i stort har ju flippat helt enligt mig.
Sen har vi ju vissa, typ hon Pia, som bara skriker hela tiden, hon har inte en gnutta komik innanför pannbenet.
Tycker också att det mest har blivit skit av det hela. Även de som förut var favoriter, ex. Johan Rheborg är numera helt värdelösa. Undrar om det skett någon förändring bakom kulisserna som gjort att det tappat så mycket, eller om man mest tröttnat på konceptet.
September 22, 2005
February 17, 2004
Ghost^[Homie wrote: ]Jag tror jag har sett 10 min totalt under den tiden programet har funnits.
Totalt värdelöst i mina ögon, fattar inte hur SVT kan betala för skräpet.
/Homie
Antagligen för att de inte betalar så mycket för skräpet. Det var längesen SVT visade något bra på TV.
/Dani
1 Guest(s)