May 9, 2001
1984 var jag 10 år gammal och datorer var inte så särskillt vanligt hemma hos folk på den tiden.
Samma sak med mobiltelefoner. Det var knappt någon hade det för privat bruk. För stora och för dyra.
Tyckte det var tokhäftigt när brorsan och jag fick en C64 med bandspelare när vi var runt 12 - 13 år.
Ännu "coolare" var när vi köpte en diskettstation till den (5.25" disketter som var rätt flexibla).
Så jag är uppväxt utan mobiltelefon och dator. Gick bra det med.
Fast idag är det rätt skönt med dator och mobiltelefon.
September 5, 2001
Hahaha, shit vad läckert!
Skratta som fan när han började snacka, (macen alltså).
"...Steve Jobs is like a father to me" - Alltid gillat det med Macintosh och Steve, dom gör allt med flimten i ögat.
Tänk om Gates aldrig snodde det grafiskagränssnittet, då hade vi sett ett Vista som ser ut 3.11, fast i 3d. Haha.
November 27, 2003
hawkie wrote: Hahaha, shit vad läckert!
"...Steve Jobs is like a father to me" - Alltid gillat det med Macintosh och Steve, dom gör allt med flimten i ögat.
Tänk om Gates aldrig snodde det grafiskagränssnittet, då hade vi sett ett Vista som ser ut 3.11, fast i 3d. Haha.
Dags att läsa på lite tror jag 😛
//Andreas
May 17, 2002
pcw wrote: Året är 2007 men det spelar ingen roll för ända sedan internet's begynnelse har det varit svårt att tyda om en text är ironisk eller inte.
Därför togs smiley's fram för att ge texter lite mer karaktär.
Tänk vad man missar då man är på semester något år....
September 5, 2001
Delph1 wrote: [quote=hawkie]Hahaha, shit vad läckert!
//Andreas
Apple snodde från Xerox, Windows snodde från Apple. Alla kan ju den 😉
November 27, 2003
hawkie wrote: [quote=Delph1][quote=hawkie]Hahaha, shit vad läckert!
//Andreas
Apple snodde från Xerox, Windows snodde från Apple. Alla kan ju den 😉
Bra, du fick det att framstå som om Apple var den som var först 😉
//Andreas
1 Guest(s)