March 25, 2002
Märker att folk inte är så gamla här med tanke på vilka drinkar som föreslås 😀
Japansk Gin & Tonic är fin.
Sen min egna specialare som är följande:
- Bacardi Limon
- Peach Tree
- Sour
- Tranbärsjuice
- Fruktsoda/sprite
Fått mycket bra respons från damerna när jag serverat denna drinken över bardisken. Blir en del "Du får bestämma", och då blir det denna.
Ett annat tips är att köra något på Xanté.
Sen en liten enkel sak, Southern Comfort med Red Bull. Mycket god. Låter lustigt att det funkar men det gör det! 😀
June 18, 2001
tripodz wrote: Märker att folk inte är så gamla här med tanke på vilka drinkar som föreslås 😀
Japansk Gin & Tonic är fin.
Sen min egna specialare som är följande:
- Bacardi Limon
- Peach Tree
- Sour
- Tranbärsjuice
- Fruktsoda/sprite
Fått mycket bra respons från damerna när jag serverat denna drinken över bardisken. Blir en del "Du får bestämma", och då blir det denna.Ett annat tips är att köra något på Xanté.
Sen en liten enkel sak, Southern Comfort med Red Bull. Mycket god. Låter lustigt att det funkar men det gör det! 😀
Har du bara likören som bas i din specialare eller kör du med någonting annat också?
June 17, 2002
Jerry wrote: ...ska jag snart ta med mig ut på altanen.
Vad har ni för tips på andra longdrinks?
Ingenting med juice, tack. :cy:
E inte Gin tjej dricka?? eller e det bara nåt jag har fått för mig?? För det e ju jävulskt gott...
Fan.. Måste ta en Jack Daniel's o en Cigarr nån dag... MMmmm.. vad jävla gott..
January 28, 2003
Marre wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Magnetize]White Christmas. 8)
mums.. HB & tippex
E det inte tipex & desivon?
Om det är den Fred Asp kör så heter den väl ändå White Lady och består av vodka och tipex?
Han kör ju en Rembrandt också, skall vara en höjdare... Ägglikör och terpentin :bgrin:
January 23, 2002
Steel special:
Ta ett glas som rymmer minst en liter.
Ca 1 dl sprite/7up eller liknande. Har du större glas en en liter så öka ändå inte mängden läsk.
Ca 5 dl ren Vodka, öka i förhållande till glasstorleken.
Ca 4 dl Vaniljvodka, öka i förhållande till glasstorleken.
Drick den sen inte för fort, den slår nog ändå. 8)
January 28, 2003
Steel wrote: Steel special:
Ca 1 dl sprite/7up eller liknande. Har du större glas en en liter så öka ändå inte mängden läsk.
Ca 4 dl Vaniljvodka, öka i förhållande till glasstorleken.Drick den sen inte för fort, den slår nog ändå. 8)
:wide:
January 23, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Steel]Steel special:
Ca 4 dl Vaniljvodka, öka i förhållande till glasstorleken.Drick den sen inte för fort, den slår nog ändå. 8)
:wide:
:bgrin:
1 Guest(s)