October 26, 2003
bara nio dagar innan du fick svar? ja väntade två månader innan ja fick ringa själv.... men när ja till slut fick de fick vi ändå betala billigare.. ganska snällt..
fast iofs.. nu var de ju inte BBB.. men ändå.. nu har ja fått Adsl igen o slipper sitta på biblioteket... (eftersom de inte går o få riktigt Bredband hit)
July 27, 2002
Behövde inte bevisa något, den var ju bara på 200 kr så.
Mailar några som kollar upp att den verkligen var 200 kr, de skickar klartecken till BBB och jag får mitt BBB. 🙂
Hade den varit på flera tusen hade det varit en annan sak, de kollar inte beloppet på en anmärktning om man inte ber dom..
June 23, 2002
Callister wrote: Behövde inte bevisa något, den var ju bara på 200 kr så.
Mailar några som kollar upp att den verkligen var 200 kr, de skickar klartecken till BBB och jag får mitt BBB. 🙂
Hade den varit på flera tusen hade det varit en annan sak, de kollar inte beloppet på en anmärktning om man inte ber dom..
Jamen saken är den att den bara är på 200kr, det "bevisar" att man inte kan betala en räkning på 200kr. 🙄
June 23, 2002
Callister wrote: Ja men vi kunde ju inte betala den för vi var inte hemma, men vi sa inget om att vi hade varit bortresa då ändå. Men de tycker väl 200 kr inte spelar så stor roll :bok:
Jo jag vet jag läste det, men jag syftade nu inte enbart på erat fall.
Utan om det är nån tex som inte kan betala in 200kr så kanske det inte är så jättefarligt men att inte kunna betala in 200kr är ju inte allt för stabilt.
1 Guest(s)