June 3, 2001
Natten till idag var den värsta någonsin..
Allt började 01:30 i morse.
Jag var på krogen och tänkte dra hem.
Min buss gick om 5 minuter så jag tänkte att jag tar en sista svengom innan jag hämtar jackan och drar.
Hoppar in bland folket som står och skakar loss.
Rätt som det är så rycker en tjej tag i mig och börjar dansa uta helvete. :bgrin:
"WEE!" tänker jag och börjar röra på höfterna.
Hon drar med mig upp på en mindre scen där vi börjar dansa loss.
Jag som är snorblyg av mig och i princip bara kan dansa när jag har 57 promille i kroppen blir råskakis.
Men jag håller ut. 🙂
Jag vet inte hur många gånger hon "råkar" komma åt mitt käraste organ men det är iallafall mååånga gånger. :bgrin:
Iallafall efter mycket svett och lite knuffande har klockan blitt 02:30.
Nu börjar helvetet!
Tjejen som jag har dansat med får inte ut sin jacka för att hennes kompis har tagit hennes nummerbricka, plonbok och hela klabbet och dragit hem.
Vi försöker få tag i hennes polare som inte svarar - typiskt!
Av naturliga skär blir hon sne och blir tyvärr utslängd av en puckad vakt som inte förstår svenska.
Väldigt roligt när hon bara har topp och tjol på sig i 3-4 plusgrader. 🙄
Som den otroligt vänliga skäl jag är så erbjuder jag min jacka och att vi tar en taxi hem till hennes kompis.
Efter att taxichaffisen inte hittar och det blir snordyrt så kommer vi iallafall fram.
Kommer upp till lägenheten... hennes kompis är inte hemma!
Vi.. kommer... inte.. in... :arg:
Efter att försökt nå hennes polare i 2 timmar utan resultat så går vi in till stan igen (tågcentralen).. 40 minuters gång i 2-3 plusgrader klockan halv 6 på morgonen och utan jacka är rätt kallt. 🙄
Tåget går 07:10 så det är bara för en annan (dvs jag) att snällt sitta där och vänta, jag vill j ugärna ha min jacka.
Hon bodde i Stockholm och inga stålar hade hon heller eftersom att polaren tagit allt.
Så jag bjuder henne på tåget och en taxi hem.
Sen tar jag mitt uptåg hem.
Är hemma sådär 07:45.
Somnade vid 8-tiden och gick upp vid 12.
Jag är lite sliten nu kan man säga.
Gjorde iallafall av med runt 900:- igår på 2 inträden, 2 stora starka, taxi och tågbiljet.
Inget dopp i grytan fick jag heller.
Vad har vi lärt oss?
Va inte så jäääfla snäll!
September 28, 2002
June 3, 2001
Quarzi wrote: [quote=FonzzziE]haha..
a bitch is a bitch .. varför inte bara erbjuda henne en sov plats? 🙄 skulle jag gjort iallafall..
Finns som sagt något som kallas "Tömma Glömma" 😉
håller med 😛
Alltså... för att klargöra vissa saker...
Hon hade pojkvän vilket jag inte begrep om förrns vi stog utanför lägenhetsdörrn. *DOH!*
Jag skulle ju kunna lämna henne där men man har ju lite medkännsla.
Skulle man ha gjort det så är man bara ett jäfla pucko.
Ni må fnissa men när ni blir äldra och klockare så inser ni att man inte kan göra så.
January 14, 2002
Gueno wrote: [quote=Quarzi][quote=FonzzziE]haha..
a bitch is a bitch .. varför inte bara erbjuda henne en sov plats? 🙄 skulle jag gjort iallafall..
håller med 😛
Hon hade pojkvän vilket jag inte begrep om förrns vi stog utanför lägenhetsdörrn. *DOH!*
Ni må fnissa men när ni blir äldra och klockare så inser ni att man inte kan göra så.
jag fnissar inte.. stod ingenstanns att hon hade pojkvän...
July 29, 2003
Gueno wrote: [quote=Quarzi][quote=FonzzziE]haha..
håller med 😛
de gör d roliga mycket roligare ju! 😉
March 11, 2003
Gueno wrote: Natten till idag var den värsta någonsin..
Allt började 01:30 i morse.
Jag var på krogen och tänkte dra hem.
Min buss gick om 5 minuter så jag tänkte att jag tar en sista svengom innan jag hämtar jackan och drar.
Hoppar in bland folket som står och skakar loss.
Rätt som det är så rycker en tjej tag i mig och börjar dansa uta h*****e. :bgrin:
"WEE!" tänker jag och börjar röra på höfterna.
Hon drar med mig upp på en mindre scen där vi börjar dansa loss.
Jag som är snorblyg av mig och i princip bara kan dansa när jag har 57 promille i kroppen blir råskakis.
Men jag håller ut. 🙂
Jag vet inte hur många gånger hon "råkar" komma åt mitt käraste organ men det är iallafall mååånga gånger. :bgrin:
Iallafall efter mycket svett och lite knuffande har klockan blitt 02:30.Nu börjar helvetet!
Tjejen som jag har dansat med får inte ut sin jacka för att hennes kompis har tagit hennes nummerbricka, plonbok och hela klabbet och dragit hem.
Vi försöker få tag i hennes polare som inte svarar - typiskt!
Av naturliga skär blir hon sne och blir tyvärr utslängd av en puckad vakt som inte förstår svenska.
Väldigt roligt när hon bara har topp och tjol på sig i 3-4 plusgrader. 🙄
Som den otroligt vänliga skäl jag är så erbjuder jag min jacka och att vi tar en taxi hem till hennes kompis.
Efter att taxichaffisen inte hittar och det blir snordyrt så kommer vi iallafall fram.
Kommer upp till lägenheten... hennes kompis är inte hemma!
Vi.. kommer... inte.. in... :arg:
Efter att försökt nå hennes polare i 2 timmar utan resultat så går vi in till stan igen (tågcentralen).. 40 minuters gång i 2-3 plusgrader klockan halv 6 på morgonen och utan jacka är rätt kallt. 🙄
Tåget går 07:10 så det är bara för en annan (dvs jag) att snällt sitta där och vänta, jag vill j ugärna ha min jacka.
Hon bodde i Stockholm och inga stålar hade hon heller eftersom att polaren tagit allt.
Så jag bjuder henne på tåget och en taxi hem.
Sen tar jag mitt uptåg hem.
Är hemma sådär 07:45.
Somnade vid 8-tiden och gick upp vid 12.
Jag är lite sliten nu kan man säga.Gjorde iallafall av med runt 900:- igår på 2 inträden, 2 stora starka, taxi och tågbiljet.
Inget dopp i grytan fick jag heller.Vad har vi lärt oss?
Va inte så jäääfla snäll!
Det enda viktiga är väl om du fick eller gav telefonnumret?
3 Guest(s)