May 17, 2002
Gueno wrote: Jag fick iallafall lite erfarenhet av vissa saker. 😀
jojo, sedan säger du att man inte borde vara så jefla snäll. Om hon nu inte är allt för glömsk eller alldeles för bakfull så lär hon ju komma ihåg hur snäll du var och att ha en extra bekant är aldrig fel när allt går åt helvette, om du nu förstår hur jag tänker.
February 16, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=Gueno]Jag fick iallafall lite erfarenhet av vissa saker. 😀
jojo, sedan säger du att man inte borde vara så jefla snäll. Om hon nu inte är allt för glömsk eller alldeles för bakfull så lär hon ju komma ihåg hur snäll du var och att ha en extra bekant är aldrig fel när allt går åt helvette, om du nu förstår hur jag tänker.
Han vet väl inte namn, telefonnummer eller var hon bor.
Han har endast en minnesbild men då lite rubbad av 57 promille.
November 26, 2002
Gueno wrote:
Alltså... för att klargöra vissa saker...
Hon hade pojkvän vilket jag inte begrep om förrns vi stog utanför lägenhetsdörrn. *DOH!*
Jag skulle ju kunna lämna henne där men man har ju lite medkännsla.
Skulle man ha gjort det så är man bara ett jäfla pucko.Ni må fnissa men när ni blir äldra och klockare så inser ni att man inte kan göra så.
Vet inte om jag är klokare men definitivt äldre än dig Gueno, och måste bara säga att hade jag varit i din sits hade tjejen fått två alternativ, antingen fått irra runt själv utan din jacka eller följt med dig hem och sovit hos dig, om det sen hade "hänt" något hade varit upp till henne.
Det verkar som att tjejer gärna utnyttjar dig, dags att sätta stopp?
June 3, 2001
Pojo wrote: Du glömde väl inte att påpeka åt henne att du kör beMve.
Varför tror du hon börja dansa med mig?
"Bääämwäää!" skrek jag.
WOOP! 4 tjejer runt mig på några sekunder.
:bgrin:
Peter@20ghz wrote: Och dom säger att det inte längre finns gentlemen. ??
Lyfter på hatten för Gueno, än finns det hopp om ungdomen. 🙂
Tack. 😀
Vad vissa inte tänker på är att det kunde var Din tjej, fru eller dotter.
SÅ jag tycker fler ska lyffta på hatten för mig. :bgrin:
4 Guest(s)