Århundradets värsta natt.. (tjejerfarenhet!)|Page 4|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Århundradets värsta natt.. (tjejerfarenhet!)
kORRELITO
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 639
sp_UserOfflineSmall Offline
757989
October 26, 2004 - 10:06 pm
sp_Permalink sp_Print

makhra wrote: En god gärning är aldrig fel... Och han fick ju telefonnumret, det kan betala sig i framtieden.. Men visst, 900 spänn är ju en del...

*OT* hoppas inte du nickar mahkra annars och lirar cs 🙂 .... ( http://www.fragbite.se/?threadID=60423 )

ontopic , man lär sig av sina misstag ... eller misstag och misstag m du hjälpte en tjej i "nöd" och det är en god gärning, jag tror det komer löna sig .

Smirnoff
Member
Medlem
Forum Posts: 3881
758022
October 26, 2004 - 11:39 pm
sp_Permalink sp_Print

femtioandra tråden från gueno som behandlar samma problem 😛

Skulle det inte ha varit billigare med en dubbelrummare på scandic hooootel ?

makhra
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 568
758523
October 27, 2004 - 5:31 pm
sp_Permalink sp_Print

Eric aka jaguLaren wrote: [quote=makhra]En god gärning är aldrig fel... Och han fick ju telefonnumret, det kan betala sig i framtieden.. Men visst, 900 spänn är ju en del...

*OT* hoppas inte du nickar mahkra annars och lirar cs 🙂 .... ( http://www.fragbite.se/?threadID=60423)

Vafan. har han tagit mitt nick? 😀 Har ändå använt det sedan -97 så jag känner inte mig som en copycat iaf....

OT: Fattar nog inte helt och hållet vad jagularen menar menmen...

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
758543
October 27, 2004 - 5:45 pm
sp_Permalink sp_Print

Smirnoff wrote: femtioandra tråden från gueno som behandlar samma problem 😛

Nu ska du inte sitta där och vara ful i mun. 😛

*blitz*
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1467
758798
October 27, 2004 - 10:33 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: Natten till idag var den värsta någonsin..

Allt började 01:30 i morse.
Jag var på krogen och tänkte dra hem.
Min buss gick om 5 minuter så jag tänkte att jag tar en sista svengom innan jag hämtar jackan och drar.
Hoppar in bland folket som står och skakar loss.
Rätt som det är så rycker en tjej tag i mig och börjar dansa uta h*****e. :bgrin:
"WEE!" tänker jag och börjar röra på höfterna.
Hon drar med mig upp på en mindre scen där vi börjar dansa loss.
Jag som är snorblyg av mig och i princip bara kan dansa när jag har 57 promille i kroppen blir råskakis.
Men jag håller ut. 🙂
Jag vet inte hur många gånger hon "råkar" komma åt mitt käraste organ men det är iallafall mååånga gånger. :bgrin:
Iallafall efter mycket svett och lite knuffande har klockan blitt 02:30.

Nu börjar helvetet!
Tjejen som jag har dansat med får inte ut sin jacka för att hennes kompis har tagit hennes nummerbricka, plonbok och hela klabbet och dragit hem.
Vi försöker få tag i hennes polare som inte svarar - typiskt!
Av naturliga skär blir hon sne och blir tyvärr utslängd av en puckad vakt som inte förstår svenska.
Väldigt roligt när hon bara har topp och tjol på sig i 3-4 plusgrader. 🙄
Som den otroligt vänliga skäl jag är så erbjuder jag min jacka och att vi tar en taxi hem till hennes kompis.
Efter att taxichaffisen inte hittar och det blir snordyrt så kommer vi iallafall fram.
Kommer upp till lägenheten... hennes kompis är inte hemma!
Vi.. kommer... inte.. in... :arg:
Efter att försökt nå hennes polare i 2 timmar utan resultat så går vi in till stan igen (tågcentralen).. 40 minuters gång i 2-3 plusgrader klockan halv 6 på morgonen och utan jacka är rätt kallt. 🙄
Tåget går 07:10 så det är bara för en annan (dvs jag) att snällt sitta där och vänta, jag vill j ugärna ha min jacka.
Hon bodde i Stockholm och inga stålar hade hon heller eftersom att polaren tagit allt.
Så jag bjuder henne på tåget och en taxi hem.
Sen tar jag mitt uptåg hem.
Är hemma sådär 07:45.
Somnade vid 8-tiden och gick upp vid 12.
Jag är lite sliten nu kan man säga.

Gjorde iallafall av med runt 900:- igår på 2 inträden, 2 stora starka, taxi och tågbiljet.
Inget dopp i grytan fick jag heller. cry

Vad har vi lärt oss?
Va inte så jäääfla snäll!

Måste säga att du kom rätt långt på 900, det är vad en kväll på puben brukar kosta för mig, och då har jag förfestat i några timmar innan.
Blev lite sne dagen efter studenten, lite mer än 1400 saknades på mitt konto :/

LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60

"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"

Fredrik Håkansson
Member
Medlem
Forum Posts: 8296
759063
October 28, 2004 - 12:20 pm
sp_Permalink sp_Print

Köper man verkligen något på krogen? Bättre att förfesta isåfall...

Jingizu
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 375
759092
October 28, 2004 - 1:19 pm
sp_Permalink sp_Print

*blitz* wrote: [quote=Gueno]Natten till idag var den värsta någonsin..

Allt började 01:30 i morse.
Jag var på krogen och tänkte dra hem.
Min buss gick om 5 minuter så jag tänkte att jag tar en sista svengom innan jag hämtar jackan och drar.
Hoppar in bland folket som står och skakar loss.
Rätt som det är så rycker en tjej tag i mig och börjar dansa uta h*****e. :bgrin:
"WEE!" tänker jag och börjar röra på höfterna.
Hon drar med mig upp på en mindre scen där vi börjar dansa loss.
Jag som är snorblyg av mig och i princip bara kan dansa när jag har 57 promille i kroppen blir råskakis.
Men jag håller ut. 🙂
Jag vet inte hur många gånger hon "råkar" komma åt mitt käraste organ men det är iallafall mååånga gånger. :bgrin:
Iallafall efter mycket svett och lite knuffande har klockan blitt 02:30.

Nu börjar helvetet!
Tjejen som jag har dansat med får inte ut sin jacka för att hennes kompis har tagit hennes nummerbricka, plonbok och hela klabbet och dragit hem.
Vi försöker få tag i hennes polare som inte svarar - typiskt!
Av naturliga skär blir hon sne och blir tyvärr utslängd av en puckad vakt som inte förstår svenska.
Väldigt roligt när hon bara har topp och tjol på sig i 3-4 plusgrader. 🙄
Som den otroligt vänliga skäl jag är så erbjuder jag min jacka och att vi tar en taxi hem till hennes kompis.
Efter att taxichaffisen inte hittar och det blir snordyrt så kommer vi iallafall fram.
Kommer upp till lägenheten... hennes kompis är inte hemma!
Vi.. kommer... inte.. in... :arg:
Efter att försökt nå hennes polare i 2 timmar utan resultat så går vi in till stan igen (tågcentralen).. 40 minuters gång i 2-3 plusgrader klockan halv 6 på morgonen och utan jacka är rätt kallt. 🙄
Tåget går 07:10 så det är bara för en annan (dvs jag) att snällt sitta där och vänta, jag vill j ugärna ha min jacka.
Hon bodde i Stockholm och inga stålar hade hon heller eftersom att polaren tagit allt.
Så jag bjuder henne på tåget och en taxi hem.
Sen tar jag mitt uptåg hem.
Är hemma sådär 07:45.
Somnade vid 8-tiden och gick upp vid 12.
Jag är lite sliten nu kan man säga.

Gjorde iallafall av med runt 900:- igår på 2 inträden, 2 stora starka, taxi och tågbiljet.
Inget dopp i grytan fick jag heller. cry

Vad har vi lärt oss?
Va inte så jäääfla snäll!

Måste säga att du kom rätt långt på 900, det är vad en kväll på puben brukar kosta för mig, och då har jag förfestat i några timmar innan.
Blev lite sne dagen efter studenten, lite mer än 1400 saknades på mitt konto :/

bara 1400!? 😛

snål student de =D jag köpte sprit för 1900 i förväg, PLUS att jag brände 2500 kr på krogen ... liite ågren dagen efter 😛

och hatten av för gueno! och du är inte ensam om att hjälpa tjejer i "nöd", jag såg en flicka en halvmil utanför "stan"(karlstad) en lördagsnatt som va AP-PACKAD, så jag stannade bilen och fråga vart hon bodde med mera, och erbjöd mig att köra.

visst kan det ifrån hennes synvinkel verka lite rapist, så hon avböjde, då frågade jag om hon ville att jag skulle följa henne.

kvällen avslutades med att jag gick sammanlagt 1mil och UTAN att få nummer 😛

så visst finns det gentlemens, och ska jag vara ärlig hade jag INGA som helst baktankar när jag hjälpte henne, och jag va tillåme singel !

Kizo
Member
Medlem
Forum Posts: 5235
759122
October 28, 2004 - 1:57 pm
sp_Permalink sp_Print

Jingizu wrote: jag såg en flicka en halvmil utanför "stan"(karlstad) en lördagsnatt som va AP-PACKAD, så jag stannade bilen och fråga vart hon bodde med mera, och erbjöd mig att köra.

visst kan det ifrån hennes synvinkel verka lite rapist, så hon avböjde, då frågade jag om hon ville att jag skulle följa henne.

kvällen avslutades med att jag gick sammanlagt 1mil och UTAN att få nummer 😛

"Ska jag följa efter dig?" *På natten*
Det låter ju också väldigt rapist, tycker jag. 😛

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
759337
October 28, 2004 - 5:45 pm
sp_Permalink sp_Print

Jingizu wrote: och ska jag vara ärlig hade jag INGA som helst baktankar när jag hjälpte henne, och jag va tillåme singel !

Samm här. 🙂
Vi borde bilda klubb.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 62
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL