October 28, 2002
Lasse unt Tompa @ arlanda
11:07 - anländer till arlanda.
11:20 - hämtar väskorna på bagagebandet.
11:23 - går till terminal 2 och rättar till våra felskrivna biljetter
11:32 - efter att man förklarat för den feta tanten att hon bara skulle ändra lite i biljetten så gick vi och checka in bagaget så vi slapp släpa på det.
11:40 - färd påbörjas mot alfredos för intag av kee-baab
11:43 - tittar in för att ta en system katalog. alltid kul att jämföra priser 😉
11:44 - kee-baab @ alfredos
11: 52 - vi får bord. vi blir placerade vid några snobbish som vi diskuterar aktier med. kul, tyckte iaf jag. det var trång som fan, därav fick vi dela bord.
12:01 - jag går och hämtar kaffe tíll mig o tompa. tompa vill ha mjlök i kaffet, jag hittar ingen. jag drar kommentaren "hittade ingen mjölk så du får väl lära dig dricka kaffe som riktigt folk, kärring".
12:02 - upptäcker att alla andra vid bordet har mjölk socker mm i kaffet.
12:03 - tackar och går.
12:05 - försöker komma fram till hur man köper login till nätcafeet.
12:10 - loggar in
13:00 - hittar MSN
13:01 - allas vår noise4k hjälper mig att komma ut på IRC via web :worshipp:
13:14 - en skum turk frågar något på arabiska med ett helt turkgäng bakom sig, svarar "ingen aning". turk gänget står bakom och skrattar. tittar på våra väskor. gör något så ska dom fan få smaka på hej o hå gul o blå.
13:23 - påbörjar skriva dagbok @ NH.
-- Ingen som vet hur man "h4xx4r" sånna här nät-cafe clienter så att man kan göra lite vad man vill? MSN och iexplorer bjuder på ganska begränsad underhållning.
någon som läst eee, en bok med tom clancy iaf, på engelska. ska handla en pocket, vet inte vad jag ska köpa.
planet går 16:10....
sitter o lökar lite nu, dom har inga spel på dessa burkar..
tipsa gärna om lite roliga online spel!!
uppdaterar dagboken senare...
ha det folket!
July 19, 2001
Testa att tanka ner någon annan skojjig webbläsare då.. Om det är problemet.. Typ opera.com eller nåt.. Sedan kan du alltid skojja lite och lägga upp http://www.hotmale.com som startsida. Det är ju alltid en höjdare.. 🙂
December 2, 2001
hehe ja byta startsida är alltid kul... en klassiker är ju http://www.ratemypoo.com 😉
March 12, 2002
13:14 - en skum turk frågar något på arabiska med ett helt turkgäng bakom sig, svarar "ingen aning". turk gänget står bakom och skrattar. tittar på våra väskor. gör något så ska dom fan få smaka på hej o hå gul o blå.
en turk som pratar arabiska 😮 ?? pratar inte turkar turkiska 😀
eller var det ett påhopp 8)
October 27, 2001
aJjE wrote:
en turk som pratar arabiska 😮 ?? pratar inte turkar turkiska 😀
eller var det ett påhopp 8)
Det finns norskar som pratar svenska och svenskar som pratar engelska! Otäckt men sant 😛
June 28, 2001
vet inte vad ni dillar om, men när jag och en klasskompis praktiserade på en datortjofräsställe så levererade vi datorer till chalmers och gbg universitet, så fanns det en dator med endast mus i en reception, det fanns ingen där så vi ändrade startsidan till free6.com (med endast hjälp av musen) oj vad roligt vi hadde kände sig som ett litet barn igen när man var ute och busade.
härliga tider.
October 28, 2002
23:21
kommer hem.
stort hål i kontot och en bakfylla som skulle kunna jämföras med att konstant höra min mor kl 8 på en söndagsmorgon.
jag har lärt mig:
- det blir dyrare och dyrare i spanien för vartenda år
- favorit klubben nere i "centrum" har dom rivit och byggt en bank istället
- Ljug alltid i tullen. det lönar sig inte att vara ärlig
- stå inte i kö, det är bara i sverige man gör det
- det finns inga snygga engelska brudar
- engelsmännen förstör alla resmål
- ÅK ALDRIG ALDRIG ALDRIG I SAY ALDRIG TÅG!
- Taxi är svinbilligt
- Klubbsen i spanien är bra (Revival, Pacha, Central, KKO)
- Nästa gång, åk till ibiza.
- danskar är dumma i huvet
ingen webcam på cafeet men det där progget som använder cpu till att forska cancer istället.
Turkar pratar något sorts interntionellt invandrar språk så vitt jag vet...
sammanfattningsvis var det helt ok...men, DYRT...så spanien blir la inte det av med ngt igen
2 Guest(s)