January 5, 2002
Svara med ärlighet eller vit lögn 🙂
1. Ponera att din bäste vän visar en bild på en jacka han tycker är skitsnygg och frågar vad du tycker. Du tycker att den är gräslig. Är du ärlig eller drar du till med en vit lögn?
2. Ponera att din bäste vän köpt en ny, svindyr jacka och frågar dig vad du tycker om den. Den är, enligt dig, helt sjukt ful (inte bara ful, utan riktigt äckligt ful). Vad gör du?
Lägger till en lite vild trea också 🙂
3. Din bäste vän (som tidigare varit fullkomligt normal) byter helt plötsligt stil till något du avskyr, exempelvis galen commie-punkare. Hur svarar du när han frågar vad du tycker om hans nya stil?
Jag har nämligen fått höra av folk att jag ofta är för ärlig för mitt eget bästa (ja, jag svarar "ärlig" på alla tre frågor). Hur är det med er?
January 5, 2002
Jo, jag tycker också det. Jag ogillar att inte säga sanningen till folk. Däremot har jag full förståelse för att folk kanske håller igen lite om någon kommer och är jättenöjd över sin nya tröja (som i själva verket är äckligt ful), men jag gör inte det, jag tycker att man ska kunna ta sånt.
Svara med ärlighet eller vit lögn 🙂
1. Ponera att din bäste vän visar en bild på en jacka han tycker är skitsnygg och frågar vad du tycker. Du tycker att den är gräslig. Är du ärlig eller drar du till med en vit lögn?
*Svarar ärligt att den jackan passar bäst på en bäver.*
2. Ponera att din bäste vän köpt en ny, svindyr jacka och frågar dig vad du tycker om den. Den är, enligt dig, helt sjukt ful (inte bara ful, utan riktigt äckligt ful). Vad gör du?
*Låtsas att jag är en bäver med magsjuka, och spyr på hans jacka.*
Lägger till en lite vild trea också 🙂
3. Din bäste vän (som tidigare varit fullkomligt normal) byter helt plötsligt stil till något du avskyr, exempelvis galen commie-punkare. Hur svarar du när han frågar vad du tycker om hans nya stil?
*Fan hur du ser ut, blivit attackerad av en bäver??*
Jag har nämligen fått höra av folk att jag ofta är för ärlig för mitt eget bästa (ja, jag svarar "ärlig" på alla tre frågor). Hur är det med er?
Jag är ärligheten själv..
Varför hålla inne med vad man tycker..?
*EDIT* Otydliga svar.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 4, 2001
Svarar man på dina frågor säger man mot sig själv juh. Går inte att vara ärlig.
Låt säga att man säger att jackan är snygg. Då vet man ju att han har kvar den och jämfört med hans kommer din jacka vara assnygg.
Säger man vad man tycker köper han en annan och din jacka ser fulare ut i förhållande till hans.
March 20, 2003
Finns två scenarion för fråga 1 o 2.
1. Inget speciellt på g.
"Sketful"
2. Är jävligt uttråkad på att springa runt i affärer o vill helst göra ngt annat.
"Mmm jättebra, köp den"
Fråga 3...är tillräckligt gammal för att inte umgås med folk som inte vet vad de är...a förutom en rackare som har knepiga frisyrer ibland men man vet var man har honom iaf.
Gäller det damer är det en annan 5a, där räcker oftast inte vita lögner...
October 24, 2002
Funderar han på att köpa den så kan man nog vara ärlig, dock inte helt ärlig.
Har han köpt den så kniper jag igen, säger möjligtvis att den är fin.
Bytar någon politika åsikter, hmm, vet inte riktigt. Inte hänt med något jag känner särskilt bra, men ifall det skulle hända skulle jag troligen tiga.
1 Guest(s)