September 8, 2003
henke larson bryter benet:
November 4, 2003
Mitt finger: gick ur bilen låste på insidan av dörren o sen stängde dörren fick pekfingret mitt i allt dörren va låst fick panik skreek typ farsan sprang o låste på på andra sidan o låste upp innifrån dörren o så öppnade jag tog ut mitt finger o de såg "krossat" ut helt blått nageln intrykt jaja de va INTE kul kan jag säga er!
men de där med armen va nog värre 🙄
April 24, 2003
October 11, 2002
Herrn wrote: Den första måste ju nästan vara fake han slår sig ju knappt.. Och så hör man den dummaste kommentaren i bakgrunden ju "Push it back"..
Hur många skulle ha sagt det då förutom om man har ett iq under 1..
Men han var ju skateare som man vet ju aldrig..
Överlägset bäst kommentar!
August 22, 2001
Oj, jag är fortfarande illamående trots att jag sett en del när jag läste till sjuksköterska. Att han knäcker den rätt är inte så konstigt. I det läget har han förlorat känseln och känner inte smärtan. Chocken gör att han vill se armen "normal" därför handlar han reflexmässigt...
October 11, 2002
Vaniljflickan wrote: Oj, jag är fortfarande illamående trots att jag sett en del när jag läste till sjuksköterska. Att han knäcker den rätt är inte så konstigt. I det läget har han förlorat känseln och känner inte smärtan. Chocken gör att han vill se armen "normal" därför handlar han reflexmässigt...
Men det sjuka var ju att det inte var han själv som kom på idén med att trycka tillbaka armen, nej det var en riktig raketforskare i bakgrunden som fällde den oerhört intelligenta kommentaren. :bok:
August 22, 2001
jasså, hade inte riktigt lugnet att lyssna på ljuden faktiskt... var inte beredd på vad som skulle hända utan tyckte mest det var obehagligt... liksom all annan smörja på http://www.consumptionjunction.com om ni inte hittat dit... (kanske är det fel att länka? hmm.. isåfall får någon ta bort detta inlägg)
2 Guest(s)