January 6, 2003
http://www.idg.se/ArticlePages.....43.dbp.asp
Ja det talar för sig självt!
Ojsan, jag postade denna helt fel, ber om ursäkt för det!
October 12, 2002
Själv tycker jag att det är skit snack... vilka var det de fråga? 50-gamlingar?
de som verkligen laddar ner har datorn på och lyssnar på den, och om man har en MD så spelar man ju in hela skivan om den e så passa bra.
Jag tror ifos inte att nerladdnings kommer att förstöra något, det e ju samma sak som radio och bandspelare, eller radio överhuvudtaget... MP3 = Radio, man lyssnar hör nått bra, bara det att man själv får bestämma när man ska lyssa på låten.
March 30, 2003
det beror ju på hur snabb brännare man har också... är inte så kewl att bränna en cd i 20 min och sedan få nått fel på slutet. mitt music warezande ökede med 10% efter att jag fick den nya datorn 🙄 ..köper nu 90% av skivorna (minoriteten beror på lathet att åka buss på vintern)
January 6, 2003
skiroy wrote: Detta kan vi diskutera i allmänt tycker jag.
Så tråd flyttad...
100% OT:
Jag tänkte det först men sen läste jag:
"Allmänt
I detta forumet kan man diskutera om nästan allt som inte har med datorer att göra"
Och detta har med datorer att göra.
Sen läste jag Grafik/Ljud. Men såg efter jag hade postat, att den låg under "Hårdvara"
Jag får sponsra dig med några ören p.g.a dom extra klicken med musen 😀
January 6, 2003
Blue_Moon_ wrote: Japp det stämmer faktiskt till viss del, Vill man verkligen ha en skiva så köper man den orginal istället för att ladda hem mp3or och bränna ut, så tänker allefall jag.
Själv ska jag köpa "the best of chicago" ganska snart, älskar den gruppen.
[Image Can Not Be Found]
Jag håller med!
Eftersom det är mycket bättre ljud på en CD-skiva och att jag vill stödja artister som är bra, så köper jag cdskivor istället för att ladda hem.
1 Guest(s)