April 9, 2001
Du har ju IIS med i W2K, det är bara att välja lägg till/ta bort program och sen kan du leta upp IIS server där bland windows komponenterna (den är ej installerad ifrån början).
Denna IIS är begränsad till 10 samtidiga användare, men är ju perfekt att testa på.
Sen är det bara att skapa en virtuell map i din IIS root och sedan lägga dina asp sidor där. Surfa!!
September 24, 2001
On 2002-03-06 15:45, ViU wrote:
nevermind: det är för det första olagligt så du kommer inte att få svar, så ställ inte sådana frågor om du vill kunna besöka NH's forum i fortsättningen 😐
1.Du är inte min mamma så du ska skita i vad jag gör.
2. Jag fråga om det gick inte hur man gjorde
3. Är du maktmissbrukare?
October 9, 2001
NEVERMIND: Vi snackar inte sådan i vårat forum, och sluta vara spydig mot dom andra medlemarna.
läs nedanstående länk.
December 25, 2000
On 2002-03-07 09:58, nevermind wrote:
On 2002-03-06 15:45, ViU wrote:
nevermind: det är för det första olagligt så du kommer inte att få svar, så ställ inte sådana frågor om du vill kunna besöka NH's forum i fortsättningen 😐1.Du är inte min mamma så du ska skita i vad jag gör.
2. Jag fråga om det gick inte hur man gjorde
3. Är du maktmissbrukare?
1. Nej
2. Allting går innom datavärlden...
3. Jag har ingen makt
October 20, 2001
Nevermind: Det enklaste sättet för att få mer än 10anslutningar för IIS är att gå över till win2k adv server istället... Men om du inte ska ha din vanliga sida på datorn så är det ingen mening att byta. Sedan om du nu vill ha din sida så att folk ska besöka den på din dator så är det nästan ett måste med 2k adv server för att det är så mycket stabilare och bättre
1 Guest(s)