Asså jävla dilemma =/|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Asså jävla dilemma =/
skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
sp_UserOfflineSmall Offline
1076174
September 9, 2006 - 1:21 pm
sp_Permalink sp_Print

yazaka wrote: [quote=Delph1][quote=Collateral][quote=Dehman]Av min erfarenhet så är de som är mest kaxiga oftast de som har tillhygge eller 20 polare runt hörnet.
Så jag tycker det är bäst att ignorera och försvinna.

Fungerar dock inte mot blattar.
Visst, dom har 20 blattekompisar runt hörnet men ignorerar man dom så går dom till attack.

Nu får du en liten semester från forumet.

//Andreas

Semester för det där? Det är ju sant de han säger. Men det kan likagärna gälla svenskar också, men det har jag aldrig träffat på.

Han har gamla försyndelser i forumet och dessutom en varning satt sedan tidigare.
Då borde han förstått att toleransen blir klart lägre satt.

Over and out...tillbaka till topic !

addeee
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 577
sp_UserOfflineSmall Offline
1076268
September 9, 2006 - 9:17 pm
sp_Permalink sp_Print

better safe than sorry men ser jag en våldtäkt eller regelrätt misshandel så skulle jag inte kunna vända och gå därifrån, hade nog mått allt för dåligt.

hade ring polisen, sen föröka tala med förövarna, kanske försöka locka bort dom från offret på något sätt, i sista hand om inget hjälpte skulle jag nog hitta något tillhygge och slå ned den snabbt och enkelt. visst det kanske är fegt men jag är nog till bättre hjälp för offret vid medvetande och inte skadad så jag skulle kunna bära denne till säkethet, ambulans eller vad det nu skulle kunna vara.

och en grej till, du gjorde helt rätt, har själv känt sådär men i efterhand förstår man att det är bättre att känna lite så där att att liga i koma på sjukhuset med bruten nacke...

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 217
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL