September 15, 2003
Tänkte mest på hur vissa reagerar när dom tex ser en nyhet den första april, som tex hl2d:s betalnings skämt när man skickar hot meddelanden till dem ansvariga och så.
För det första fattar ja inte hur man kan vara så dum i huvet att man ens går på dessa 1:a april skämt.
Och sen att att bara hota nån till livet, det verkar vara så vanligt så man nästan blir rädd. och det bara för småsaker, tänkte först att det bara kunde vara små äckliga cs-fjortisar som gör detta men det tragiska är att det är vuxna med! Man blir äcklad!
En till grej är att dom inte ens verkar vara medvetna om att det inte precis går att vara anonym på internet.
Egentligen är frågan: Hur föreställer ni er sånna här personer, utseénde, personlighet osv.
March 23, 2003
Jupp, utan krig så hade troligtvis många saker inte blivit uppfunnet. Internet hade troligtvis inte funnits om inte det amerikanska försvaret behövde ett säkert kommunikationssätt, osv, osv..
men krig är inget man önskar dock.. :arg:
Säger som jag brukar.....
asfaltera skiten... :bgrin:
March 5, 2002
Hellspawn79 wrote: Jupp, utan krig så hade troligtvis många saker inte blivit uppfunnet. Internet hade troligtvis inte funnits om inte det amerikanska försvaret behövde ett säkert kommunikationssätt, osv, osv..
vem behöver internet, om det är konstant fred? 😛
internet hade kommit av sig självt
August 12, 2003
http://www.deaddog.com/moonbullshit.html
Fanns ju nåt rykte om att de fejkade det för att folk skulle, uhm, typ, "inte kolla på vietnamkriget", eller nåt. Hade nåt med vietnam o göra.
March 23, 2003
Fackamato wrote: [quote=Hellspawn79]Jupp, utan krig så hade troligtvis många saker inte blivit uppfunnet. Internet hade troligtvis inte funnits om inte det amerikanska försvaret behövde ett säkert kommunikationssätt, osv, osv..
vem behöver internet, om det är konstant fred? 😛
internet hade kommit av sig självt
Finns ju inget som garanterar att Internet skulle funnits ändå. Mycket om och men finns alltid...och man kan bara spekulera i sådana saker..
men nu är vi glada för att det finns, så vi behöver inte tänka mer på det... 😀
fast fred skulle ju vara ganska kul det med... 🙂
3 Guest(s)