October 16, 2003
Veritas wrote: eller så slutar man med vapen tillverkning och använder de pengarna till att hjälpa folket i världen att få ett bättre liv tex rent dricksvatten till alla.
https://www.nordichardware.se/.....hp?t=81051
"Here you go"
July 18, 2003
Bogus^ wrote: hmm jag tror det bästa sättet att kolla om nån är "mogen" är att säga nåt om deras mamma 😀
But that's just my way.
hehe 😉 , dock hållar man ju sig från såna kommentarer, då det kan sluta med att man får skämmas rejält. Citerar en polare och nån sär 14is på en cs-server:
"Säret": (nått i stil med) bara för att din mamma är en äcklig slyna behöver du inte campa sönder stället
Polaren: Min mamma dog för 1 månad sen i en bilolycka (sant)
-"Säret" lefta
September 13, 2002
-d-himself- wrote: [quote=Bogus^]hmm jag tror det bästa sättet att kolla om nån är "mogen" är att säga nåt om deras mamma 😀
But that's just my way.
hehe 😉 , dock hållar man ju sig från såna kommentarer, då det kan sluta med att man får skämmas rejält. Citerar en polare och nån sär 14is på en cs-server:
"Säret": (nått i stil med) bara för att din mamma är en äcklig slyna behöver du inte campa sönder stället
Polaren: Min mamma dog för 1 månad sen i en bilolycka (sant)
-"Säret" lefta
mmm.. känner igen dedär..
babblade me en snubbe ja spelat i clan med.. (DoD.. inte CS) å på nått sätt så kom jag att fråga hur gammal hans morsa var.. (med avseende på knüllbarhet) å hon vart ju döer så de skrek om det... de värsta va att mitt minne va kort å jag frågade liknande nått år senare ..
2 Guest(s)