January 23, 2002
Äter allt och bara framför datorn när jag är i min studentlya.
Har ett litet köksbord men använder det bara till å lägga saker på.
Ser dock till att inte röra mus eller tangentbord om jag äter något kladdigt utan tvättar händerna först i så fall.
Det där med att äta godis med gaffel var ju smart, det måste jag prova men att äta chips med sked verkar svårt 😕
Men ostbågar och popcorn borde ju gå bra. 🙂
March 19, 2003
mackor brukar bli de vanligaste antar jag, dricker görst de nästan jämt framför burken.
Har bara spilt cola rakt ner i tangentbordet 2ggr.
Ena gången tappa jag en 2L flaska så den landa mitt över tangentbordet och den pålade ut sitt innehåll mellan knapprna.
Fummlig som man är så fyller man ett stort ölglas och råkar tappa de också över tangentbordet.
Tog med de in till badrummet och gav den allt va den tålde med dusch slangen och lät den va på tork ett tag och jag använder de fortfarande idag.
Dock så fick vissa knappar en effekt att klibba ihopp sig lite och när man trycker på en knapp så dras 4 andra ner också 😀
November 4, 2003
wee min granne skulle hälla lite läsk i mitt glas hos honom o då hadde jag glaset ovanför tangentbordet o han kunde fan inte hälla..han hällde rätt på tangentbordet..blev ungefär 1dl på tbordet o de gick så klart inte att använda efter de satt...jaja osmart att tex dricka läsk ve datan osv blablablablabla...LÄNGE LEVE TANGENTBORDEN :pray:
1 Guest(s)