December 15, 2002
Jerry wrote: Urkundsförfalskning kräver att du förfalskar själva handlingen. Använder du någon annans legitimation gör du dig skyldig till missbruk av urkund.
Rätta mig om jag har fel. Inte hundra på detta.
ja något i den stilen är det... logiskt sett är det ju inte urkundsförfalskning iaf
November 19, 2007
-d-himself- wrote: tror du bara får en sån där "halvprick", typ som en polare när han åkte fast i tullen efter att vi varit på gran canaria, han hade typ massa absint och grejjer och fick en sån där "halvprick" som försvinner ur registret om man inte begår något annat brott det kommande året
Finns inga "halvprickar". Alla "helprickar" står kvar i 3 år sedan tas dom bort. Kanske läsa på lagen innan man delar ut juridiska råd till höger och vänster.
En prick kan stoppa en kariär så det är inga smågrejer vi pratar här.
Kamikazepilot wrote: Finns inga "halvprickar". Alla "helprickar" står kvar i 3 år sedan tas dom bort. Kanske läsa på lagen innan man delar ut juridiska råd till höger och vänster.
En prick kan stoppa en kariär så det är inga smågrejer vi pratar här.
Prickar?
Skrotades inte det för många år sedan?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)