April 22, 2003
Ståltråden kommer att böja sig så det funkar inte. Använd en stållinjal som du sågar ut en krok i och försök istället. Det brukar underlätta med att böja den på längden så att den blir något skruvad. Svårt o förklara men den ska vara vriden ett hallvt var eller så på längden.
Vet inte hur det är med just din bil men om du inte får upp den med linjal och börjar fundera på att krossa en ruta så slit istället loss gummilisten runt en ruta som inte går att veva ner. Och plocka helt sonika ut den. Tror det är billigare att byta gummilist än ruta men är inte säker.
Annars kan du prova med alla dina polares nycklar osv. mamma öppna en ford med en cykelnyckel en gång när någon ställt till det det va skoj.
April 22, 2003
Något ännu skummare jag var med om förra året var när jag samtidigt som jag gick förbi en parkerad bil och slog på mobilen. Då blinkade bilen till precis som om den larmades av. Jag blev lite förvånad och stog kvar en stund och kollade på bilen men ingen kom. Min mobil verkar ha oanade krafter.
February 1, 2002
KloreX wrote: Något ännu skummare jag var med om förra året var när jag samtidigt som jag gick förbi en parkerad bil och slog på mobilen. Då blinkade bilen till precis som om den larmades av. Jag blev lite förvånad och stog kvar en stund och kollade på bilen men ingen kom. Min mobil verkar ha oanade krafter.
det hände samma för en polare, vi gick förbi först neråt då pep det till i bilen och blinkersen blinkade till.
Sen när vi gick tillbaks hände samma sak.
Inte en käft i närheten heller 🙂
March 19, 2003
Starscream wrote: [quote=KloreX]Något ännu skummare jag var med om förra året var när jag samtidigt som jag gick förbi en parkerad bil och slog på mobilen. Då blinkade bilen till precis som om den larmades av. Jag blev lite förvånad och stog kvar en stund och kollade på bilen men ingen kom. Min mobil verkar ha oanade krafter.
det hände samma för en polare, vi gick förbi först neråt då pep det till i bilen och blinkersen blinkade till.
Sen när vi gick tillbaks hände samma sak.
Inte en käft i närheten heller 🙂
The magic is remote controll 😛
December 31, 2001
Bogus^ wrote: [quote=Vamp]Hehe, kul om en polis kommer förbi när man står där och fipplar som en biltjuv 😛
"det är min bil!"
"thats what they all say!" 😛
man har väl körkortet med sig och har bilen registrerad på sig :bok:
Att ha bilen registrerad på sig själv är rån.
Föräldrarna får den stå på.
February 1, 2002
Death On Wings wrote: [quote=Bogus^][quote=Vamp]Hehe, kul om en polis kommer förbi när man står där och fipplar som en biltjuv 😛
"det är min bil!"
"thats what they all say!" 😛
man har väl körkortet med sig och har bilen registrerad på sig :bok:
Att ha bilen registrerad på sig själv är rån.
Föräldrarna får den stå på.
lite beroende vad det är för bil dock..
1 Guest(s)