December 23, 2000
...att hitta en studentlya i Halmstad!!! 🙁
Hmmm, det enda lilla krav jag har är att det ska finnas fast lina till internet! Dusch? Vem bryr sig...? Havet ligger ju precis bredvid! 😀
Tänk om nån här på NH's forum har nåt...?? :bgrin:
Aja, istället för att snurra runt :snurr: så får jag väl rulla vidare :rull: och söka! 😀
[ Detta Inlägg ändrades av: LeviAthaN den 2001-08-08 18:54 ]
[ Detta Inlägg ändrades av: LeviAthaN den 2001-08-08 18:54 ]
December 22, 2000
Om kravet om att internet måste finnas så blir de ju lite svårare, men visst, här finns ju massor av studentlägenheter. Och väldigt många av dem har fast uppkoppling. Men sen om lägenheterna är lediga, de är en annan fråga.
Om de är på högskolan du ska läsa så finns de ju särskilda högskole lägenheter med 10Mbit, men dem är nog fulla, men så finns de ju vanliga lägenheter här, en 1:a eller så går ju alltid och få tag på, och sen är de ju bara och fixa ADSL. Men de är ju ett mindre problem.
December 23, 2000
Japp... surt å va det, men sånt får man tåla när VHS slarvar bort ens ansökan! 🙁
Nu kom jag ju in med största sannolikhet (löfte per telefon som lär bekräftas imorgon...) så att en lya måste man ju ha!!
Som tur är lär en del lägenheter visst bli lediga efter ett tag har jag hört...
April 24, 2001
On 2001-08-09 00:31, RoTe wrote:
Uppsala har typ minus 1000 lägenheter lediga.
-1000? vad är det mot 55 000 i Sthlm:s bostadskö? Kom inte och säg att det är svårt att hitta bostad förrän ni har prövat här Blir ju i slutänden billigare att köpa en bostadsrätt än att köpa en hyresrätt svart 🙁
1 Guest(s)