December 15, 2002
Jag är en utav de olyckliga själar som tvingas sitta inne och arbeta i de fina vädret.
Jag arbetar med databasuppdateringar och distribution utav Gula sidorna i dagsläget och man förundras utav att folk orkar bry sig så mycket kring en katalog som är gratis.
Jo den är gratis, den ingår INTE i abbonemanget utan delas som reklam till alla hushåll.
Pratade nyss med nån gubbe i skärgården som tyckte att de var uselt att han tvingades åka till en Teliabutik för att hämta en katalog...*suck*...kan väl tilläggas att han bodde i Stockholm....nu är väl inte alla helt pucko som bor i den staden, men bara att inse. Stockholm är inte jordens medelpunkt!
Ut i solen istället!!
Så nu har jag fått avreagera mig lite granna i värmen.
December 15, 2002
erick wrote: [quote=ManicBlue][quote=Pim_]hehehe
på eniro.se hittar du ngt som gör ditt jobb lite lättare
jo, jag råkar även vara den som lägger in de som hamnar på den sidan...
Kan du lägga till en titel på mej så är du min idol!! 😀
Klart jag kan göra de, men den måste vara yrkesrelaterad och ej stötande...
December 10, 2002
hahahaha....
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
August 17, 2001
ManicBlue wrote: [quote=erick][quote=ManicBlue][quote=Pim_]hehehe
på eniro.se hittar du ngt som gör ditt jobb lite lättare
jo, jag råkar även vara den som lägger in de som hamnar på den sidan...
Kan du lägga till en titel på mej så är du min idol!! 😀
Klart jag kan göra de, men den måste vara yrkesrelaterad och ej stötande...
SAAB-Entusiast går inte då eller?
June 20, 2002
Redfaction wrote: Skulle vilja ha Greve
hehe, det är jag...
av tradition så blir alla som flyger luftballong grevar och grevinnor på platsen de landar på... vet inte hur väl det egentligen stämmer, och någon makt har man ju inte, men en kul grej hur som helst...
själv är jag greve över ett sunkigt, nerslitet torp med allvarliga myggproblem någon mil utanför Västerås... 8)
1 Guest(s)