November 29, 2003
Idag blir man bolaglig, hade redan ett paket på Bussgods som väntade på mig, direkt från Tyskland. Så jag knatade upp till Arbetsförmedlingen och fixade papper om ansökan till A-kassan.
Sedan så knatader jag med stormsteg till tjorren och köpte en General lös för nu var den studen som jag drömmt om, studen som jag bara har längtat så mycket till. Jag gick uppför den lilla stentrappen till Bussgods, på sidan om dörren står öppet tiderna så jag slängde hastigt ett öga på dom och det var grönt. Jag tog ett stadigt grepp om dörren och stormade in för att sedan berätta att jag hade ett paket att hämta ut.
5 minuter senare så traskade jag glatt hemmåt, här har ni bilder på det hela.
http://medlem.spray.se/irkk/20arsdagen
Har inte ens tid att dricka idag, eller blir väl en hojjt eller två när man slutar jobbet, 21:00 :D/ :pidu: :hb:
Var bara tvungen att skriva av mig. Citerar min fiende nr1 "helt sjukt glad" C: Grynet.
November 29, 2003
Jag beställde "okända" billig sprit mest för att testa hur det fungerade. Men jag fick ge strax över 500:- + frakt så slutade med frakt å allt på ca 740:- Men som sagt det här var bara en testrun, om man kör "mer seriöst" så tjänar man mer. Jag tjänade in rätt bra på Dooley:en samt Vodkan vaniljen.
November 29, 2003
FonzzziE: http://www.vinospritbolaget.se ellet om det var .com
DiDi: Ssschy, nejdå men man lär ju ha lite svagare saker också.
June 23, 2002
Bark wrote: Måste man vara 20 för att handla där då?
Eller kan man beställa ändå?Betalade du mot PF eller faktura?
Ja du måste vara 20.
October 22, 2002
Spinnjonte wrote: Kan tipsa om captain morgan......grymt god rom som med fördel blandas med cola.....svingott och man kan blanda skitstark och därmed bli asknall.....helt värt...
Sen så finns det ju vi som dricker för att det är gott med några öl/drinkar osv och inte bara för att inte komma ihåg vad som har hänt 😀
May 19, 2003
fisken wrote: [quote=Spinnjonte]Kan tipsa om captain morgan......grymt god rom som med fördel blandas med cola.....svingott och man kan blanda skitstark och därmed bli asknall.....helt värt...
Sen så finns det ju vi som dricker för att det är gott med några öl/drinkar osv och inte bara för att inte komma ihåg vad som har hänt 😀
Man dricker något som är gott, men självklart med baktanke att bli full 😀
1 Guest(s)