August 20, 2001
fisken wrote: [quote=Spinnjonte]Kan tipsa om captain morgan......grymt god rom som med fördel blandas med cola.....svingott och man kan blanda skitstark och därmed bli asknall.....helt värt...
Sen så finns det ju vi som dricker för att det är gott med några öl/drinkar osv och inte bara för att inte komma ihåg vad som har hänt 😀
Du det behövs ibland också...
March 28, 2005
[Gamepredator wrote: Sulan]Sen finns det vi som köper riktig sprit från kran och kommer undan ännu billigare
Metanol? 😎
Mycket fjortissprit där. Men det är ju gott ändå.
Elementet: A64 3000+ - DFI LanParty nF4 UT SLi-D - 2X512MB Speed Premium BH-5 - Powercolor X850XT PE - 200GB Seagate - 80GB Seagate - Vattenkylt
May 9, 2001
He he, själv är man ju i den åldern då man slipper visa legg på bolaget.
Men det är klart, med en ölmage och lite skägg så slipper nog de flesta visa legg.
Men det är ju inte särskilt ofta jag köper från bolaget numer.
Har en kompis som åker till Tyskland 2 gånger per månad och köper en hel del öl och sprit.
Köper billigt från honom.
March 5, 2002
Farbror wrote: Grattis 😉 Själv längtar jag tills jag fyller 18 om ca 240 dagar 😛
Och ja det är så att om man gör fel när man hembränner så kan man lyckas gör träsprit(metanol) Och det ger nästan helt säkert att du blir helt blind och stor risk att man dör...
Hur gör man fel då?
October 31, 2003
Fackamato wrote: [quote=Farbror]Grattis 😉 Själv längtar jag tills jag fyller 18 om ca 240 dagar 😛
Och ja det är så att om man gör fel när man hembränner så kan man lyckas gör träsprit(metanol) Och det ger nästan helt säkert att du blir helt blind och stor risk att man dör...
Hur gör man fel då?
Man har druckit metanol förr och ser inte så bra(fel flaska istf lakritz) 😀
March 21, 2003
Fackamato wrote: [quote=Farbror]Grattis 😉 Själv längtar jag tills jag fyller 18 om ca 240 dagar 😛
Hur gör man fel då?
Inte vet jag 😉
Jag Bränner inte hemma i sovrummet precis :bgrin:
Jag gör det i veboden....hihi
2 Guest(s)