October 31, 2003
Jag flyttade min dator. Startade den och gick in i duschen. När jag kom ut luktade det bakelit on fire. Hmmm vad nu. Sladden till pumpen är ju inte i. GAAAAA sätt i fort som faaan. Detta leder till att slangarna som vid detta laget är lite småvarma lossnar från vatten blocken. BWAAAAAAAAAAAA. Jag ska nu sllå mig själv i 16 timmar med en kaktus. Vi hörs på en P400. Långsamt alltså.
August 16, 2002
asså gör som jag, jag har en sån där strömfördelardosa eller va fan de heter med en strömbrytare... sen har jag pumpen och datorn ikopplade till den... på så sätt kan jag inte starta datorn utan att pumpen är på... sen så rekommenderas det att du använder slangklämmor också...
aja, fett jobbigt när sånt där händer... kan du få nåt på hemförsäkringen tro? att skicka på RMA o säga att det bara plötsligt pajjade är också ett bra sätt...
October 31, 2003
Nu har jag fått ihop ett litet system att surfa på. Gött. Får väl börja spara till en 64. Eller dual opteron det låter trevligt. Det enda som verkar gått sönder är CPU:erna och moderkortet så rätt nöjd ändå
EDIT: Någon som vill köpa ett dual moderkort (ej testat utan garanti) O:)
August 16, 2002
MoparPower wrote: Vet inte om vattnet gjorde nån skada, då borde ju grafikkortet mulat med. Men det fräste rätt mycket i systemet när jag drog på vattnet. Så tempen på prollarna var hög nog för att förstöra moderkortet med. Joniseras inte vatten i vattenblocken?
asså det är alltid joner i vatten... bara det att det ibland är lite mindre, alltså i avjonat vatten...
October 31, 2003
Grayfox wrote: Hadde du ingen shut down temperatur?
Vad har du för lyx MB?
keffing wrote: asså det är alltid joner i vatten... bara det att det ibland är lite mindre, alltså i avjonat vatten...
Jag säger bara att skickar man vatten genom metallblock så lär väl det bildas joner i vattnet? Jag är ingen kemist men det är slutsatsen jag drar.
2 Guest(s)