January 4, 2001
phantom wrote: aha, jag står lite i valet och kvalet mellan Teknisk Fysik och Datateknik. TF är jag lite osäker på om jag kommer inte på... Har bara 1,5 på högskoleprovet så de känns lite osäkert. Men jag ska försöka bättre mig nu i vår. 😛
Kolla på respektive utbildningars kursplaner och kolla vilket program som har flest kurser som intresserar dig.
Jag läser datateknik och är väldigt nöjd med det valet. Datateknik är alls inte samma sak som datavetenskap som många tror, mycket fräckare kurser på datateknik. 😉
September 12, 2001
Coore wrote: [quote=phantom]aha, jag står lite i valet och kvalet mellan Teknisk Fysik och Datateknik. TF är jag lite osäker på om jag kommer inte på... Har bara 1,5 på högskoleprovet så de känns lite osäkert. Men jag ska försöka bättre mig nu i vår. 😛
Kolla på respektive utbildningars kursplaner och kolla vilket program som har flest kurser som intresserar dig.
Jag läser datateknik och är väldigt nöjd med det valet. Datateknik är alls inte samma sak som datavetenskap som många tror, mycket fräckare kurser på datateknik. 😉
Jepp!
Kan inte annat än att hålla med där genom vänner och bekantas erfarenheter via dessa utbildningar.
3 Guest(s)