July 13, 2002
Jekyll 3000 wrote: Kan den se ALLT i framtiden då? Den måste väl sova nångång? Om man bestämmer sej för det och utför det när han/hon sover borde det ju gå?
Den borde ju då kunna förutspå att du kommer bestämma dig för det.
Men det betyder ju inte att man inte kan lyckas i alla fall...
June 3, 2001
Jekyll 3000 wrote: Kan den se ALLT i framtiden då? Den måste väl sova nångång? Om man bestämmer sej för det och utför det när han/hon sover borde det ju gå?
Svar ja..
Personen ser att du tänker ta död på honom/henne när han/hon sover och därför är personen inte där vid tillfället.
x-per: Går inte...
Även om det är oplanerat ser personen det.
January 28, 2003
x-per wrote: Haha såg det också och dom hade ju en bra lösning på det:
Att göra det oplanderat men hmm....hur ofta dödar man en person oplanerat :bok:
Frågan är hur man planerar att utföra ett oplanerat mord, skulle jag säga
För övrigt så är majoriteten av de mord som inträffar oplanerade mord...
January 28, 2003
Jekyll 3000 wrote: [quote=Gueno] Svar ja..
Personen ser att du tänker ta död på honom/henne när han/hon sover och därför är personen inte där vid tillfället.
Personen vet ju bara ATT det ska ske inte när. Alltså måste han göra som Saddam och aldrig sova på samma ställe 2 ggr... 🙂
Han har nog ändrat den taktiken de senaste 2 månaderna :bgrin:
February 12, 2003
Jekyll 3000 wrote: Men om man bestämmer sej för det medans han/hon sover så vet den ju inte om det när den somnar? För när han/hon var vaken så var det ju inte bestämt, alltså skulle det inte hända då, då borde den inte veta om det?
Men person kan ändå se saker i framtiden även om dom inte är planerade vid just det tillfället hon får reda på det!
April 18, 2003
x-per wrote:
Men person kan ändå se saker i framtiden även om dom inte är planerade vid just det tillfället hon får reda på det!
Men dom kan väl ändå inte se sånt som inte är bestämt? För om du kunde se även sånt som inte är bestämt utan bara planerat så skulle det nog snart svämma över i skallen på dom.
Bara så sent som idag så tänkte jag städa, diska, panta alla mina tomburkar, bädda sängen osv... än så länge är inget av det gjort 🙂 och kommer mest troligt inte att bli av heller...
February 12, 2003
Jekyll 3000 wrote: [quote=x-per] Men person kan ändå se saker i framtiden även om dom inte är planerade vid just det tillfället hon får reda på det!
Men dom kan väl ändå inte se sånt som inte är bestämt? För om du kunde se även sånt som inte är bestämt utan bara planerat så skulle det nog snart svämma över i skallen på dom.
Bara så sent som idag så tänkte jag städa, diska, panta alla mina tomburkar, bädda sängen osv... än så länge är inget av det gjort 🙂 och kommer mest troligt inte att bli av heller...
Om dom inte skulle kunna se sånt som inte är bestämt så skulle dom inte heller kunna se in i framtiden för det är ju det det bygger på!
Tex att en bil ändrar färdväg fram till ett mål är ju obestämt men det skulle ju ändå personen som ser in i framtiden kunna veta!
Samma sak med att bli mördad i sömnen!
November 9, 2002
MrWeizel wrote: [quote=x-per]Haha såg det också och dom hade ju en bra lösning på det:
Att göra det oplanderat men hmm....hur ofta dödar man en person oplanerat :bok:
Frågan är hur man planerar att utföra ett oplanerat mord, skulle jag säga
För övrigt så är majoriteten av de mord som inträffar oplanerade mord...
kallas dråp, det finns inga oplanerade mord... 🙂
3 Guest(s)