January 17, 2002
Orkar inte skriva så mycket nu på morgonen, men jag har iaf ramlat ur sängen och slagit vänster axel ur led...
Låg så långt ut på sängkanten att när klockan ringde så sträckte jag ut handen och gled av rätt ner på axeln.
Vaknade gjorde jag iaf, kan knappt röra på armen nu utan att det svider som om nån hällde syra på axeln.
October 1, 2002
Ett utdrag från en msn-konversation med en polare, på frågan om vad som hänt på forumet medan det var "nere" för mig:
"2004-01-09 02:28:27 Fadi Shinji ett inlägg av "COLIC" gissa om han har skadat sig igen, antingen ljuger killen som FAN eller så är han väääldig skadad"
T.o.m min polare som vanlligtvis inte hänger på NH reagerar över dessa "fiktiva" berättelser som du målar upp. Det är ett under att folk en bryr sig att svara i dina trådar.
Söker du bekträftelse? - Mår du bra av att få uppmärksamhet på ett geek-forum då du uppenbarligen saknar polare IRL?
- Stackars barn. Kom med något nytt eller skaffa dig ett liv.
/ Over and out, med heldiss.
July 22, 2003
Shinji wrote: Ett utdrag från en msn-konversation med en polare, på frågan om vad som hänt på forumet medan det var "nere" för mig:
"2004-01-09 02:28:27 Fadi Shinji ett inlägg av "COLIC" gissa om han har skadat sig igen, antingen ljuger killen som FAN eller så är han väääldig skadad"
T.o.m min polare som vanlligtvis inte hänger på NH reagerar över dessa "fiktiva" berättelser som du målar upp. Det är ett under att folk en bryr sig att svara i dina trådar.
Söker du bekträftelse? - Mår du bra av att få uppmärksamhet på ett geek-forum då du uppenbarligen saknar polare IRL?
- Stackars barn. Kom med något nytt eller skaffa dig ett liv.
/ Over and out, med heldiss.
Jag vet inte riktigt vad ditt problem är... Men så länge du inte känner Colic tycker inte jag att du ska uttala dig om sånt här.......fattar inte riktigt vad du vill säga med allt det här.. kallar det ett geekforum, du hänger här, alltså är du också en geek då?
2 Guest(s)