March 10, 2002
Shinji wrote: Ett utdrag från en msn-konversation med en polare, på frågan om vad som hänt på forumet medan det var "nere" för mig:
"2004-01-09 02:28:27 Fadi Shinji ett inlägg av "COLIC" gissa om han har skadat sig igen, antingen ljuger killen som FAN eller så är han väääldig skadad"
T.o.m min polare som vanlligtvis inte hänger på NH reagerar över dessa "fiktiva" berättelser som du målar upp. Det är ett under att folk en bryr sig att svara i dina trådar.
Söker du bekträftelse? - Mår du bra av att få uppmärksamhet på ett geek-forum då du uppenbarligen saknar polare IRL?
- Stackars barn. Kom med något nytt eller skaffa dig ett liv.
/ Over and out, med heldiss.
Stör det dig så skit i att läsa trådarna Colic postar!
October 1, 2002
smurfen- wrote: [quote=Shinji]Ett utdrag från en msn-konversation med en polare, på frågan om vad som hänt på forumet medan det var "nere" för mig:
"2004-01-09 02:28:27 Fadi Shinji ett inlägg av "COLIC" gissa om han har skadat sig igen, antingen ljuger killen som FAN eller så är han väääldig skadad"
T.o.m min polare som vanlligtvis inte hänger på NH reagerar över dessa "fiktiva" berättelser som du målar upp. Det är ett under att folk en bryr sig att svara i dina trådar.
Söker du bekträftelse? - Mår du bra av att få uppmärksamhet på ett geek-forum då du uppenbarligen saknar polare IRL?
Jag vet inte riktigt vad ditt problem är... Men så länge du inte känner Colic tycker inte jag att du ska uttala dig om sånt här.......fattar inte riktigt vad du vill säga med allt det här.. kallar det ett geekforum, du hänger här, alltså är du också en geek då?
Jag är totalgeek 🙄
Och ja, det stör mig. Men eftersom mitt inlägg inte uppskattades så ska jag sluta posta om sådant för all framtid ... Funderar själv på att utmärka mig på något vis. Jag kanske kan bli "1337-spammer" eller något? 😉
Aja, dissa på. Det uppskattas!
June 23, 2002
Shinji wrote: Ett utdrag från en msn-konversation med en polare, på frågan om vad som hänt på forumet medan det var "nere" för mig:
Ska jag vara ärlig börjar jag också undra, alltså om detta verkerligen händer hela tiden. Men håller inte med om det där IRL osv med tanke på att jag inte vet så mycket om CoLiC.
Men bildbevis! 8)
October 1, 2002
Dehman wrote: [quote=Shinji][quote=Dehman]Jag har sett bildbevis på några saker.
Med det har inte mobben :bgrin:
"Mobben"?
Svengelska när den är som bäst, antar jag;
En mob, flera ...? :p
Gör det enkelt för dig - Mob = Uppretad folkmassa (väl?). Men det visste du säkert redan 😉
January 17, 2002
macrus wrote: [quote=Shinji]Ett utdrag från en msn-konversation med en polare, på frågan om vad som hänt på forumet medan det var "nere" för mig:
Ska jag vara ärlig börjar jag också undra, alltså om detta verkerligen händer hela tiden. Men håller inte med om det där IRL osv med tanke på att jag inte vet så mycket om CoLiC.
Men bildbevis! 8)
Så fort jag gör något som framkallar blod eller allmän förstörelse lovar jag att leka papparazzi.
EDIT: Ni har sett mitt knä, min fot och min arm (blåa), ni kommer säkert få lägga fler saker till listan innan ni dör.
July 13, 2002
Colic... sen jag började läs dina post här så har jag blivit allvarligt skadad... noll gånger (slog iofs ut en flisa ur tanden, det är allt). Har du typ problem med motoriken eller nått 😀
Btw: Var du macho och slog tillbaka exeln eller åkte du till sjukhus 🙄 ?
ps: skulle bli djupt besviken om du hittat på detta colic 😉
January 17, 2002
Elias667 wrote: Colic... sen jag började läs dina post här så har jag blivit allvarligt skadad... noll gånger (slog iofs ut en flisa ur tanden, det är allt). Har du typ problem med motoriken eller nått 😀
Btw: Var du macho och slog tillbaka exeln eller åkte du till sjukhus 🙄 ?
ps: skulle bli djupt besviken om du hittat på detta colic 😉
Hoho, så fan att jag skulle ha väntat med att trycka tillbaka axeln tills man kom till ett sjukhus, jag pressade tillbaka den mot sängkanten.
Och nej, jag hittar inte på något :arg: 👿
2 Guest(s)