October 18, 2001
Gueno wrote: [quote=RoTe]Ooooohhh, finns det nå fetare bilar än en uris??? 😀 😀 😀
*Host* Turbokonverterad BMW M3 *host*
Tjo!
Förstår att du hostar ur dig det, är som en bakterie dom där turktransporterna. 👿
Nej men en ur quattro är ett bra köp. Kör på det. Då har man en bil som inte så många andra har.
June 3, 2001
drotz2000 wrote: Förstår att du hostar ur dig det, är som en bakterie dom där turktransporterna. 👿
Nej men en ur quattro är ett bra köp. Kör på det. Då har man en bil som inte så många andra har.
Men suck.. säg det till Wigger...
Du är bara sotis för att du inte har råd att åka.
Å hur många är det som har en M3:a med turbo?
Finns 3, max 4 stycken i hela Sverige..
October 18, 2001
Gueno wrote: [quote=drotz2000]Förstår att du hostar ur dig det, är som en bakterie dom där turktransporterna. 👿
Men suck.. säg det till Wigger...
Du är bara sotis för att du inte har råd att åka.
Å hur många är det som har en M3:a med turbo?
Finns 3, max 4 stycken i hela Sverige..
Tjo!
Sotis? Nej du jag åker hellre buss än BMW. + Att det finns bra mycket snyggare o ballare bilar än en bmw, exempelvis urquattro 😛 .
September 5, 2001
är det bara 200hk i en urquattro?! trodde det va möe mer, får kolla på en Cosworth åxå 😉
Gueno: va det inte du som inte kunde förstå varför man skulle ha turbo på bilen, drar bara möe mer soppa. nått sånt sa du, men det är väll bara för att BMW inte kan bygga turbo apparater 😛 dom klarar sig ju bra ändå i och för sig men jag hatar att dom i München är så UUUBERLIGT dumma mellan öronen å inte sätter dit en trubo, inte ens M modellerna har ju det :/
June 3, 2001
drotz2000 wrote: Sotis? Nej du jag åker hellre buss än BMW. + Att det finns bra mycket snyggare o ballare bilar än en bmw, exempelvis urquattro 😛 .
Okej.. stå du ute i kylan och frys medan jag sitter i mitt uppvärmda säte.
Jao.. smaken e som baken. 🙂
Edhunter wrote: Gueno: va det inte du som inte kunde förstå varför man skulle ha turbo på bilen, drar bara möe mer soppa.
Jag var liten och oerfaren då.. 🙄
Åsså retar jag ju mig på saab som inte kan bygga en vettig motor utan välger att sätta dit en turbo istället.
Att BMW har slutat med turbo är vad jag har förstått inte nödvändigt i deras motorer.
Behövs det en turbo i en 400 hästars V8 eller i en 343 hästars 6:a?
Svaret än nej.
Det är onödigt, effekten räcker gott och väl och folk utan körvana skulle mer största sannorlighet hamna i diket.
2 Guest(s)