January 26, 2003
Kid Rock wrote: ahhh fan vilken skön musik säger jag. finns ingen bättre.
rage against the machine & audioslave rulez... 🙂
mjo t.o.m. min pappa gillar dem 😀
blir riktigt högt spelande i bilen och nu ska jag köpa ett megaworks 550 så mamma kommer bli lite lip när jag och pappa spelar... 8)
December 4, 2001
Cyberhawk wrote: [quote=Kid Rock]ahhh fan vilken skön musik säger jag. finns ingen bättre.
rage against the machine & audioslave rulez... 🙂
mjo t.o.m. min pappa gillar dem 😀
blir riktigt högt spelande i bilen och nu ska jag köpa ett megaworks 550 så mamma kommer bli lite lip när jag och pappa spelar... 8)
fan va gött! synd att zack de la rocha sluta i ratm!! men det är ju jävligt bra med audioslave med! härligt... =)
November 28, 2002
May 7, 2001
christian. wrote: nej audioslave är inte så bra.
zack de la rochas band innan Ratm som hette Inside Out var bra däremot. Inside Out hade för övrigt en låt som hette Rage Against The Machine.
Japp, gammla Inside Out glömmer man fan inte, har dessvärre klantat bort den plattan för många år sen... riktigt svinbra var dom iaf. RATM var också ett jäkla bra band (tyvärr mest pga. Zack).
Ska ja vara ärlig så har jag inte ens lyssnat på Audioslave, hörde typ 40 sec på TV när dom gjorde reklam för deras platta så blev ja bara så jäkla förbannad så att jag inte ens vill lyssna ordentligt på skiten.
December 4, 2001
låten e väldigt sorlig oxå... ni får titta på videon, skön låt måste ju ha en passande video... o det har den här låten.
tom morello på gitarr... finns ingen bättre gitarrist. =)
pallar knappt av att lyssna på den längre... bara tänker på förkrossad kärlek... av egen erfarenhet. =( men den är verkligen skön o kanon bra!
2 Guest(s)