December 25, 2000
Vet inte om någon av er haft det här i svenska men vi fick några roliga exempel på omskrivingar av vanliga Ordspråk till mycket avancerad svenska. Och eftersom forummen tydligen har öppnats för allt tänkte jag att vi kunde leka en lek, "gissa vilket ordspråk"
Jag har 9 stycken men börjar med ett,
1. Kvaliteten hos ett genom extraktion av animaliska produkter och/eller vegetabilska komponenterna i genom upphettning aktiverat fluidum framställt nutritivt preparat förhåller sig omvänt till numerären hos den i produkten engagerade kulinariskt skolade personalen.
Jag har 8 st till som jag postar med tiden... Det är inte jag som skrivit dom utan jag fick dom i svenskan.
Så gissa på
December 25, 2000
jasså, var den inte svår?
Med avseende på volym och massa minimal anhopning av mineralisk och vegetabilsk substans kan upphäva den statiska jämvikten hos en vida omfångsrikare, å rullande transportanordningar vilande anhopning av materia av icke närmare specificerad natur.
--
Personer, vilka residerar i arkitektoniska kreationer av en metastabil transparent smältprodukt av övervägande kiselsyra, bör iakttaga abstinens i fråga om det skyndsamma omlokaliserande av smärre petrologiska enheter.
där har ni två nya, jag är 17 (18 om ngra månader)
December 25, 2000
ganska bra på det här är ni ju
-
Vid en komparativ analys av å ena sidan ett manuellt baserat specimen av klassen Aves och å den andra cirka ett fjortondels gross dylika i en population av förvedade fanerogamer torde det förra bedömmas såsom potentiellt gynnsammare.
-
Den vokala manifestationen av emotionell satisfaktion bör senareläggas till en tidpunkt hinsides det att forerande av till ytan relativt begränsad naturlig akvedukt till fullo genomförts.
-
Att ett objekt, som reflekterar majoriteten av den kortvågiga elektromagnetiska strålningen som träffar dess yta, eo ipse utgöres av grundämnet Au är en konklusion behäftad med intolerabla felmarginaler.
-
En visuellt handikappad feminin individ av de domesticerande formerna av arter av släktet Gallus kan undantagsvis excellera i lokaliserandet av diminutiv enhet av centralt födoämne.
-
Har 2 till som jag sparar.. ha skoj 😀
January 8, 2001
On 2002-03-12 17:50, ViU wrote:
-
Vid en komparativ analys av å ena sidan ett manuellt baserat specimen av klassen Aves och å den andra cirka ett fjortondels gross dylika i en population av förvedade fanerogamer torde det förra bedömmas såsom potentiellt gynnsammare.
-
Den vokala manifestationen av emotionell satisfaktion bör senareläggas till en tidpunkt hinsides det att forerande av till ytan relativt begränsad naturlig akvedukt till fullo genomförts.
Skrattar bäst som skrattar sist!
-
Att ett objekt, som reflekterar majoriteten av den kortvågiga elektromagnetiska strålningen som träffar dess yta, eo ipse utgöres av grundämnet Au är en konklusion behäftad med intolerabla felmarginaler.
-
En visuellt handikappad feminin individ av de domesticerande formerna av arter av släktet Gallus kan undantagsvis excellera i lokaliserandet av diminutiv enhet av centralt födoämne.
-
även en blind höna kan hitta ett korn ibland(eller nåt sånt, minns inte riktigt hur den går!
Har 2 till som jag sparar.. ha skoj 😀
January 8, 2001
On 2002-03-12 17:50, ViU wrote:
-
bättre en fågel i handen än tio i skogen
September 11, 2001
hmm.....de där med reflektera är väl allt som glimmar är inte guld
*christian*
-----------------------------
min burk:
ASUS P3B-F Moderkort
PIII 500@500
192 sdram (pc100)
4gb+40gb
Geforce deluxe 256 med 32 ddrram
September 14, 2001
November 4, 2001
On 2002-03-28 13:28, nOOki wrote:
On 2002-03-12 19:40, eesa wrote:
bättre med en kall bulle i kanalen, än en bollkalle i analen,,,,ere rätt..E re inte "Bättre en bolkalle i kanalen än en kall balle i analen?"
HA HA HA!!! 😀 😀 😀
Bättre en bollkalle i analen än en kall balle i kanalen!
I alla fall en av Wiggers bollkallar
(Ta inte illa upp wigger)
PS. Jag pratar om wiggers bollkalles eller ska jag säga babes DS.