October 26, 2003
DiDi wrote: [quote=BubbleAng3L]Ska bara ändra storlek så att den funkar här på Nh.. men mitt Paint funkar ju inte.. och ja har inget photoshop..
Kan du inte starta paint eller?
jo men de är skumt.. inga bilder funkar... kan knappt rita som man ska och dessutom kan ja bara avända bitmappsbild.. eftersom jpg. och annat inte vill funka..
August 20, 2001
BubbleAng3L wrote: [quote=DiDi][quote=BubbleAng3L]Ska bara ändra storlek så att den funkar här på Nh.. men mitt Paint funkar ju inte.. och ja har inget photoshop..
jo men de är skumt.. inga bilder funkar... kan knappt rita som man ska och dessutom kan ja bara avända bitmappsbild.. eftersom jpg. och annat inte vill funka..
Om du inte har winxp så funkar inte jpg...
October 26, 2003
DiDi wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=DiDi][quote=BubbleAng3L]Ska bara ändra storlek så att den funkar här på Nh.. men mitt Paint funkar ju inte.. och ja har inget photoshop..
har inte xp..använder win 2000
August 20, 2001
BubbleAng3L wrote: [quote=DiDi][quote=BubbleAng3L][quote=DiDi][quote=BubbleAng3L]Ska bara ändra storlek så att den funkar här på Nh.. men mitt Paint funkar ju inte.. och ja har inget photoshop..
har inte xp..använder win 2000
Alltså kan du inte använda .jpg i paint... 😉
Plocka hem nån demoversion på Jasc Paint Shop Pro... lite mindre storlek på det kan jag nog tro...
November 16, 2002
Man kan visst ha .Jpg i paint =)
men kom ihåg att det finns max regler så som 60x60 pixlar och max 6KB o sen så ska det vara sparat som .gif lr.jpeg inget annat har jag för mig
Annars vore ju en ide kanske att fråga nån snäll människa här om dem kan fixa om din bild om du nu inte har photoshop lr paint vägrar funka 😀
August 20, 2001
Metz wrote: Man kan visst ha .Jpg i paint =)
men kom ihåg att det finns max regler så som 60x60 pixlar och max 6KB o sen så ska det vara sparat som .gif lr.jpeg inget annat har jag för mig
Annars vore ju en ide kanske att fråga nån snäll människa här om dem kan fixa om din bild om du nu inte har photoshop lr paint vägrar funka 😀
Och du har vad för OP?
3 Guest(s)