April 20, 2002
Exakt VAD är en avatar egentligen?
Vad har man en sån till?
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 1, 2001
Det är alltså en bild man kan ha.
Dock är det ganska hårda bud som gäller för att inte forumet ska bli slött. Bilderna får bara vara ett visst antal pixlar stora, och själva filen får bara vara ett visst antal byte stora.
Man kommer att kunna ladda upp en bild till vår server om man nu vill ha det.
December 26, 2001
On 2002-06-09 16:07, skiroy wrote:
Va???Ska ni lägga till avatarer nu...nu kanske jag är ensam om detta men ser helst till att vi slipper dessa.
Du är faktiskt inte ensam. Tycker avatarer är ganska onödiga, de segar som sagt ner forumet och de tillför igentligen inget.
Visst skit kul att ha en sexig brud tillvänster om användarnamnet men Hallå va e meningen. Visst forumet blir kanske lite "folkligare" men de som är dator intreserade bryr sig nog mer om bandbreden än om brudarna
April 1, 2001
On 2002-06-09 19:37, kode wrote:
det borde ju iofs gå att fixa så att man kan ställa in avatarerna eller inte.
Hur menar du?
Det är givetvis frivilligt att ha en avatar. Om det visar sig att det inte alls är många som använder funktionen, så blir det ju en fördel för bandbredden
February 4, 2002
On 2002-06-09 15:50, Iceman wrote:
Om du menar små käcka bilder, så har man inte kunnat använda det förr. Men det kommer man att kunna göra efter att vi har bytt forum, vilket vi kommer att göra inom kort!
Tackar har faktiskt saknat min avatar här på nordic Den har jag på alla forum som jag är medlem i Avataren föreställer Steve Vai som är en av världens absolut bästa gitarrister
October 8, 2001
Avatarer sölar inte ner forumet, man låter ju inte hur stora bilder som hellst både i mängd data å dimmension.
så det sölar inte ner, om man nu inte sitter med sunkiga modem kanske, jag vet inte när jag hade modem så flöt sweclockers forum lika bra som nu å dom har avatarer.
April 20, 2002
Då vet jag ju var en avatar är.
Tycker inte vi ska ha det, fast än det kan vara lite kul i början.
Jag sitter med modem & då går detta inte så överdrivet snabbt ändå.
Och uppdatering behövs inte.....detta forumet är så smidigt & inte lika jobbigt som sweclockers.
Gillar detta skarpt!
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
1 Guest(s)