February 21, 2003
Har sett att det varit många avatarbyten nu det senaste, inte bara de politiska, så då slog tanken mig att se vad folk har haft för avatarer tidigare. Så posta era avatarer här som ni haft i kronologisk ordning 😀
Mina är:
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
August 20, 2001
Ogrebeast wrote: Kopiera bildadressen, klistra in i adressfältet och lägg till ett mellanslag efter adressen och tryck enter.
Det här med bildlänkar som inte funkar borde finnas beskrivet i en klistrad FAQ...
Tror till och med man kan skippa mellanslaget i detta fallet 😉
March 10, 2002
Ogrebeast wrote: Kopiera bildadressen, klistra in i adressfältet och lägg till ett mellanslag efter adressen och tryck enter.
Det här med bildlänkar som inte funkar borde finnas beskrivet i en klistrad FAQ...
Funkade utan mellanslag. 😉
Beskriva? Varför inte åtgärda det istället?
February 21, 2003
Dehman wrote: [quote=Ogrebeast]Kopiera bildadressen, klistra in i adressfältet och lägg till ett mellanslag efter adressen och tryck enter.
Funkade utan mellanslag. 😉
Beskriva? Varför inte åtgärda det istället?
Är inte NH:s fel, det är servrarna de ligger på.
November 16, 2002
Jadu först hade jag ingen, sen hade den första i typ två månader den andra i typ tre månader o den sista har jag haft sen dess... since iam also a NHU stud i will show you my NHU avatar
[Image Can Not Be Found]->[Image Can Not Be Found]->[Image Can Not Be Found]->[Image Can Not Be Found]
2 Guest(s)