June 23, 2002
HELIX wrote: Bara för att du vill ha en bild på dig stälv som avatar.....
Såå, macrus.. vad ska du göra ikväll?? Har du lust att komma hem till mig och pilla lite med min vattenkylning?
Självklart har man en bild på sig själv. 🙄
Det roliga var bara det att jag visste att den kommentaren skulle komma nångång. 🙂
Du menar inatt? 😛
Javisst jag kommer över med detsamma. :bgrin: Ehm jag glömde en sak, vart bor du? 8)
Du visste väl att jag då kunde svenska?
Förresten en sak till, har du verkerligen råd med mig? 🙄
June 23, 2002
HELIX wrote: Jag bor i Hässelby.. Om jag får ditt telefonnr så kan vi mötas..
Uuh, såklart att jag visste att du kunde svenska, du skriver ju det helatiden :p
Damit, Hässelby tja du får komma hit så får kan vi ta in på hotell. Så ska jag ehm hjälpa dig med vattenkylningen. Sollentuna dåra.
Du står för alla kostnader.
June 23, 2002
Gueno wrote: Nu har jag bytt.. igen..
Ja dina känner man alltid igen iaf, eller när man ser dina avatarer vet man att det är du ändå. 😉
HELIX wrote: [quote=Hauk]Döda aldrig hamstern helix, den har gjort dig till den mjuktuffa sensuella kille jag ser dig som idag.
Jag tänker alldrig byta. Det tycker inte någon av de andra mjktuffa killarna på brandstationen heller, speciellt inte Scott.
Aldrig stavas aldrig med två L. 😀
Men den där hamster-bildern tillhör verkerligen dig. 🙂
October 28, 2002
HELIX wrote: [quote=Hauk]Döda aldrig hamstern helix, den har gjort dig till den mjuktuffa sensuella kille jag ser dig som idag.
Jag tänker alldrig byta. Det tycker inte någon av de andra mjktuffa killarna på brandstationen heller, speciellt inte Scott.
Hahaha precis det jag tänkte på 8) veckans brandman ?
October 28, 2002
Frodo wrote: [quote=Hauk]Döda aldrig hamstern helix, den har gjort dig till den mjuktuffa sensuella kille jag ser dig som idag.
Döda aldrig gubben Dr.Phil, den har gjort dig till den otrogna psykdoktorn jag ser dig som idag?
OYYE!!
DU SKALL I C K E HÄDA HANS NAMN! :arg:
3 Guest(s)