July 27, 2002
Dehman wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=BloodMan]jag tycker det är förjävligt folk ska andras.. era puckon!
Vi var ett gäng som kom överens om att ha samma, vi snodde inte varandras.
Edit: Puss på dig
Precis, de små rebellerna från NHU. 8)
Heh, låter ju som ni haft roligt. :cy:
October 25, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=skiroy][quote=Vamp]Hmm.. när alla hade Öwalls blå-moifierade mössa, så fick alla (inkl. mig :D) sin avatar funktion raderad.
Men nu när det ytterligare en gång, blir en avatar-kopiering så är det ingen som bryr sig?
SKIROY! Go get ém !!! 😀
Ingen som bryr sig?
Vafalls...?
Jag föreslår att syndarna tar en titt och försöker lägga in en ny avatar. 🙂
En av syndarna får ej sin avatarfunktion återaktiverad då jag i förra svängen sade att detta vill vi inte se en gång till.
Okej, skirre, men bara om du svarar på mitt pm som jag skickade för en vecka sen.
EDIT: Det var visst jag... Sen undrar jag om inte jag hade den först?
Jag var först med powerpuff om det nu ska vara så... Men whatever 😛
NHU 4EVER!!!
May 19, 2003
skiroy wrote: [quote=Vamp]Hmm.. när alla hade Öwalls blå-moifierade mössa, så fick alla (inkl. mig :D) sin avatar funktion raderad.
Men nu när det ytterligare en gång, blir en avatar-kopiering så är det ingen som bryr sig?
SKIROY! Go get ém !!! 😀
Ingen som bryr sig?
Vafalls...?
Jag föreslår att syndarna tar en titt och försöker lägga in en ny avatar. 🙂
En av syndarna får ej sin avatarfunktion återaktiverad då jag i förra svängen sade att detta vill vi inte se en gång till.
Jo, det är sant. Men tycker att PPG avatarerna har funnits länge nu 😉
November 6, 2001
BarateaU wrote: [quote=Farbror][quote=shlumpen][quote=Krqagyzzz]Jo. Btw, var är Öwall, är han bannad? *söker*
Lumpen.
Aha ! Vad ska det bli av han då .. Kamikaze ?
Human Shield skulle jag tro.
Fixa den brutna länken för jag blev nyfiken på vilken avatar ni snackar om.
Tror det var gruppbefäl. Tänk om han får en blå basker 😀
May 17, 2002
shlumpen wrote: [quote=BarateaU][quote=Farbror][quote=shlumpen][quote=Krqagyzzz]Jo. Btw, var är Öwall, är han bannad? *söker*
Lumpen.
Aha ! Vad ska det bli av han då .. Kamikaze ?
Human Shield skulle jag tro.
Fixa den brutna länken för jag blev nyfiken på vilken avatar ni snackar om.
Tror det var gruppbefäl. Tänk om han får en blå basker 😀
Om han är helikoptersnubbe så får han nog blå basker. För det tredje så tycker jag allt inte att en lite värnplikt borde hindra någon för att synas här..
btw. tycker att denna tråd kan låsas nu innan det blir mer krig än vad det redan är.
2 Guest(s)