August 16, 2002
Ao, jag har precis råkat ut för mitt första fall av avatarstöld... kolla här:
http://forum.sweclockers.com/m.....erid=50273
asså seriöst, är vissa så okreativa att dom måste sno en avatar för att dom inte är tillräckligt coola för att hitta på en egen? geez...
aja, jag skapade inte den här tråden för att whina, utan för att fråga om ni har råkat ut för det, eller om ni tom har snott en själva? ja, det och för att whina också
August 16, 2002
macrus wrote: Har ju inte direkt gjort den själv.
med sno menade jag mer att man har sett nån som har en avatar, sen sparar man bilden och använder som sin egen avatar...
jag menar, jag har ju inte precis gjort min i paint heller, men jag har hittat bilden, croppat den, målat en jävla mössa och så... ni fattar... det är det jag menar med att göra sin själv...
Tror nästan jag skulle känna mej hedrad om nån fler vill ha min fula giraffgubbe som avatar..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 15, 2002
Marcan- wrote: [quote=Jontez]Nej inte direkt. Var skulle någon annan vilja ha en avatar me mig på? 😛 haha
Alltså "Nej, den är så ful så ingen vill" 😉
Daah? 😛 På nästan alla forum jag har sett är det 90 % killar. Inte så stor chans att de är en tjej som baxxar min avatar och då kan jag lika gärna behålla den själv
September 7, 2003
Jontez wrote: [quote=Marcan-][quote=Jontez]Nej inte direkt. Var skulle någon annan vilja ha en avatar me mig på? 😛 haha
Daah? 😛 På nästan alla forum jag har sett är det 90 % killar. Inte så stor chans att de är en tjej som baxxar min avatar och då kan jag lika gärna behålla den själv
Jag måste säga att du ser jävla mycket bättre ut en de flesta här 😉
January 15, 2002
.doedels wrote: [quote=Jontez][quote=Marcan-][quote=Jontez]Nej inte direkt. Var skulle någon annan vilja ha en avatar me mig på? 😛 haha
Jag måste säga att du ser j**la mycket bättre ut en de flesta här 😉
Ååh, tack Patrick :heart: Du med
2 Guest(s)