June 28, 2001
mjo det finns någon tomte på swec som har samma avatar som mig, så länge han håller sig där så bryr jag mig inte.
men min avatar kommer ursprungligen från nån sida jag hittade när jag ville tanka ner Lame ripper.
http://mitiok.cjb.net/
se till vänster, dom har dock ändrat den ett par gånger sedan jag var där första gången och gjorde min upptäckt.
skulle vara intresant o veta vad jag hade innan min nuvarande.
May 17, 2002
abishai wrote: [quote=Extatic]btw, jag är förvånad över att ingen snott min avatar... för vem fan gillar inte blåvitt?!??!
heter det inte signum eller nåt sånt nu? jag handlar mest bara på ICA så jag är inte så uppdaterad.
Näe, Signum och Blåvitt är olika märken, dock så är båda Konsums bjudetmärken med taskig kvalitet.
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=abishai][quote=Extatic]btw, jag är förvånad över att ingen snott min avatar... för vem fan gillar inte blåvitt?!??!
heter det inte signum eller nåt sånt nu? jag handlar mest bara på ICA så jag är inte så uppdaterad.
Näe, Signum och Blåvitt är olika märken, dock så är båda Konsums bjudetmärken med taskig kvalitet.
Hellre det än Willys.
August 16, 2002
Vamp wrote: keffing, bad news 😛
men va i helvetes jävla kuk fyfan satans perkele... nu lackar jag... seriöst... asså är det så jävla coolt att ha en turtle??? och det är inte liksom det att han tagit samma bild och croppat själv, det där är exakt samma som jag hade innan jag ritade tomtemössa på min...
January 15, 2002
fisken wrote: [quote=Dehman][quote=Jontez][quote=.doedels][quote=Jontez][quote=Marcan-][quote=Jontez]Nej inte direkt. Var skulle någon annan vilja ha en avatar me mig på? 😛 haha
Alltså "Nej, den är så ful så ingen vill" 😉
Daah? 😛 På nästan alla forum jag har sett är det 90 % killar. Inte så stor chans att de är en tjej som baxxar min avatar och då kan jag lika gärna behålla den själv
Jag måste säga att du ser j**la mycket bättre ut en de flesta här 😉
Ååh, tack Patrick :heart: Du med
Hrmm...
Jontez wrote: Aja, nu skippar vi JL =P Här kommer lite bilder
Jag och .doedels
🙄
Det hemska i den bilden är att killen som sitter bakom dom ser precis ut som mig. Fast jag kan lova att jag inte var där. Jag måste ha en dubbelgångare..AHHH! :cy:
Är du heeelt säker på att de inte är du då? 😛
May 10, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=abishai][quote=Extatic]btw, jag är förvånad över att ingen snott min avatar... för vem fan gillar inte blåvitt?!??!
var det coop xtra eller något sånt blåvitt bytte namn till då? jag var på konsum idag och tog mig tid att lägga märke på det . :eye:
1 Guest(s)