June 20, 2002
Jerry wrote: Finns det bra äventyrsfilmer?
Iofs... man kanske kan räkna Kurosawas "Den vilda flykten" som en äventyrsfilm. Den är mycket bra.
hehe, sant... 🙂
Pirates o.s.v. var ju måttligt upphetsande, förutom en del av karaktärerna som förde mina tankar till Monkey Island...
betyget blir alltså: godkänt p.g.a. att filmen fick mig att tänka på datorspel..
förresten, äventyrsfilmer???
trodde det var samma film bara att de bytte kostymer på gubbarna...
storyn ändras ju inte direkt iallafall...
October 15, 2001
boogey wrote: moahahaha...
såg både Pirates of the Caribbean och T3 på enorma biodukar i Storbritannien i somras...
sen krämar de på med ljudet bra mycket bättre än i våra unkna SF-biografer...funderar på att flytta dit p.g.a. av deras bio... 🙂
det beror på vilken SF biograf man går på.. Den biograf som har bäst ljud i europa är en iof Filmpalatset och inte SF men iaf så ligger den i Bromölla.
Nu är även Draken i Göteborg nära inpå, rankad 2a.
Så.. du behöver inte flytta..
En annan privatägd SF biograf i Sthlm planerar att bygga ut i hopp om att nå topp 5 i europa.
June 20, 2002
P_E_R wrote: [quote=boogey]moahahaha...
såg både Pirates of the Caribbean och T3 på enorma biodukar i Storbritannien i somras...
sen krämar de på med ljudet bra mycket bättre än i våra unkna SF-biografer...funderar på att flytta dit p.g.a. av deras bio... 🙂
det beror på vilken SF biograf man går på.. Den biograf som har bäst ljud i europa är en iof Filmpalatset och inte SF men iaf så ligger den i Bromölla.
Nu är även Draken i Göteborg nära inpå, rankad 2a.
Så.. du behöver inte flytta..
En annan privatägd SF biograf i Sthlm planerar att bygga ut i hopp om att nå topp 5 i europa.
flytta får jag göra, men kanske inte lika långt...
skönt att höra att någon SF-biograf får tummen ur iallafall...
de plockar in de flesta sevärda filmerna och sitter sedan med de sämsta biograferna...
illa...
2 Guest(s)